Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Det var da så veldig deilig å lukke powerpointen nå. Stakk fra AltfF4 ista helt uten å si ifra, men en gal mor over skulderen er en gal mor over skulderen :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ohhh spilte dere? Også fikk jeg ingen beskjed... Jaja det er plenty av tid i hvertfall!!

Vi skulle til, men så måtte jeg dra.

Lenke til kommentar

Får vel si god natt jeg også. Hadde egentlig planer om å jobbe med nettsiden i kveld, men det ble vist ikkje noe av. Så det blir nok stress i morgon rett før innlevering, men men dere får ha en god natt og drømme søte drømmer alle sammen. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Til alle dere

Kejnte, ukjente kjære og ikke så kjære bruker av O-store SO tråd

Måtte natten bringe dere velstående drømmer og fantasier. Lekene så vel som skittene, våte og alt som hører med.

Vi entrer nå En verden full av fantastiske hendelser! Vi svever hver for oss på vår lille sky og glemmer dagens sorger og gleder.

Dagens hendelser har vært positive så vel som negative! Slik er nå livet. Lev livet som om du bare skulle ha levd en gang! Andre gjør mot deg som de vil at du skal gjøre mot dem.

Vi er alle mennesker og har vår rett til å feile, noen mer enn andre.

Jeg gjør meg i hverfall klar til å sette meg på min rosa sky og glemme dagen i dag og omfavne en ny fanastisk verden der alt er mulig! Jeg og min sky kommer til å ha noen fantastisk opplevelser i lag så lenge det måtte vare.

Jeg øsnker alle dere en fantasifull og fantastisk natt! Måtte morgendagen bringe lykke og glede for alle og enhver! Fiender, venne,r famile, deg og meg!

En Meget personlig Hilsen fra dere alle kjente og "kjære" (ikke alle syns dette) Nøtte

May the refrigerator bring lots of love!

Lenke til kommentar

Hvor er alle folkene hen? :) Jeg er på skolen og skal nå bare gjøre de siste forandringene på nettsiden, og så er det slutt for alle de seriøse prosjekter på skolen for i år (forhåpentligvis). Med unntak av eksamen så klart, gruer meg til mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...