Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Kan noen gi en kort anmeldelse av Sony sin pressekonferanse sålangt? Gidder ikke å se på, ei heller å spørre i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Anmeldelse er betegnelse på en sakprosatekst som omtaler og vurderer en utgivelse (bok, plate etc.), film eller TV-program, framføring(konsert, opera, teater), eller annen kulturbegivenhet.

:p

Lenke til kommentar
Laland liker tall og grafer, æddi bæddi buuuse :p

Må også innrømme at jeg er litt fan av å høre på tall og grafer :p

Yo. Cher med å ta ting ut av kontekst? :(

Må også innrømme at jeg er litt fan av å høre på (veldig moderate mengder!) tall og grafer :p
Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg har blitt snytt for 2 sopranos-episoder!

Sesong 3 har bare to episoder på disk 1, mens episodeindeksen i coveret sier det skal være 4. Litt merklig, for disk 1 har heller ikke noe bilde på seg som de 3 andre, men er helt blank.

Lenke til kommentar

Stakkars So tråden blir helt borte i alt dette E3 krangleriet. Jeg for min del er fornøyd med at de 3 store konkurerer! Det hele ender i at vi forbrukere får bedre og bedre opplevelser. Jeg er forsåvid likegyldig til hvem som har det beste akkurat nå fordi jeg vet at den ene eller den andre vil lansere noe som er bedre om kort tid uansett. Slik vil dette fortsette i alle evighet til enten spill industrien går konk blir forbudt eller at jorda går under. Eller rett og slett at alt er oppfunnet.

Jeg lever for tiden lykkelig med min ps 3. Men skulle nok gjerne hatt et sånt kamera som dem får til xboxen. Som en eller annen sa: "tenk å slenge seg ned i sofaen og xboxen gjennkjenner deg. Du plukker ut en hd film med hendene og lener deg godt tilbake og nyter friheten".

Laland og jeg kom opp med ideen og blande sony og MS sitt konsept til et! Allså du har kameraet til Ms presisjonen til sony så har du en fantastisk kombinasjon. For å gjennta meg selv fordi jeg er så selvdigger at jeg syns det var bra sagt: Den enes styrke er den andres svakhet! Dette går begge veier!

Min drøm er å mikse begge. Da har du et verktøy som jeg tror kommer til å dominere framtidens marked.

Til slutt vil jeg bare nevne at om dem får til sånn 3d uten briller og legger alt dette sammen kommer jeg til å være en gamer for alltid uansett hvilken konsol eller selskap som lanserer dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...