Paisley Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hallo mine kjære forumhorer! Da er jeg endelig hjemme etter en danmarks ferie med en ekstra fri dag. Nå har jeg fått sol på kroppen, gått opp 10 kilo og venter på Sony's E3 konferase. Noen som vil kort oppsumere microsoft og nitendos pressekonferanser, og om det var noe interessant? Rakk dem ikke, var nemlig kø i Gøteborg. Ville satt pris på det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Epic win og epic fail, ihvertfall fra mitt ståsted. Alan Wake ser fett ut, Halo 3: ODST ser fett ut, Splinter Cell: Conviciton ser fett ut og Forza 3 ser utrolig ut. Crackdown 2 er annonsert sammen med Halo: Reach som kommer høsten 2010. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og ikke minst - Left 4 dead 2! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Må se microsofts pressekonferanse i løpet av morgendagen. Men var det et høyere nivå fra microsoft i år, ser E3 ut til å bli bedre enn fjorårets daffe messe? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg så Julespesialen før/i sesong 4. Oki En der du kommer til å se mye av Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snart er det klart for Sony sin konferanse, men Lakus hadde ikke penger til boller og brus (Eplefe er forresten full an win) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Snart er det klart for Sony sin konferanse, men Lakus hadde ikke penger til boller og brus (Eplefe er forresten full an win) Hun er det. Og hun vet det. 8D Jeg har heller ikke penger til boller og brus. OG DET ER TEIT FOR JEG ER SULTEN. Anywai. Søkeord jeg kan putte i tags-feltet på SuicideGirls? Jeg mangler noen jenter.: P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 "Big tits" slår alltid an hos alle gutter (nesten), så om du vil kjøre sikkert så kjør det ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) JEg søker når jeg kommer hjem fra butikken. Vil bare nevne at sparegrisen min står åpen for donasjoner. 8D Edit: Lolidude, du trenger for faen ikke oppdatere med hvert enkelt spill. RO NED TWITTRINGEN DIN FOR HELVETE. Endret 2. juni 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) EDIT: nvr mind Endret 2. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 JEg søker når jeg kommer hjem fra butikken. Vil bare nevne at sparegrisen min står åpen for donasjoner. 8D Edit: Lolidude, du trenger for faen ikke oppdatere med hvert enkelt spill. RO NED TWITTRINGEN DIN FOR HELVETE. Jeg gjorde det bare på Nintendo. Jeg måtte :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 lolidude, du trenger ikke skrive i tråden for konferansen for hvert spill som kommer heller. Alle følger med. Jeg fjernet deg fra Twitter fordi du spammet så utrolig mye unødvendig. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Legg meg til igjenn da, jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er ikke bare i dag heller. Det er snakk om at du oppdaterer fire-fem ganger rett etter hverandre etc. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Twitter. Between the twat and the shitter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Tror ikke jeg har oppdatert min twitter i det hele tatt. Var ganske dølt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ferdig med å spise middag nuh (jeg er svak for pannekaker). E3 here I come. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er ikke bare i dag heller. Det er snakk om at du oppdaterer fire-fem ganger rett etter hverandre etc. Ikke alltid jeg har plass til allt i en plass, eller så glemmer jeg noe. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 1 Link til E3 tråd? 2 Kan man se konferansene etter at det har vert??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå