Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo mine kjære forumhorer! Da er jeg endelig hjemme etter en danmarks ferie med en ekstra fri dag. Nå har jeg fått sol på kroppen, gått opp 10 kilo og venter på Sony's E3 konferase.

Noen som vil kort oppsumere microsoft og nitendos pressekonferanser, og om det var noe interessant? Rakk dem ikke, var nemlig kø i Gøteborg. Ville satt pris på det! ;)

Lenke til kommentar

Epic win og epic fail, ihvertfall fra mitt ståsted. Alan Wake ser fett ut, Halo 3: ODST ser fett ut, Splinter Cell: Conviciton ser fett ut og Forza 3 ser utrolig ut. Crackdown 2 er annonsert sammen med Halo: Reach som kommer høsten 2010.

Lenke til kommentar
Snart er det klart for Sony sin konferanse, men Lakus hadde ikke penger til boller og brus :(

(Eplefe er forresten full an win)

Hun er det. Og hun vet det. 8D

Jeg har heller ikke penger til boller og brus. OG DET ER TEIT FOR JEG ER SULTEN.

Anywai. Søkeord jeg kan putte i tags-feltet på SuicideGirls? Jeg mangler noen jenter.: P

Lenke til kommentar

JEg søker når jeg kommer hjem fra butikken. Vil bare nevne at sparegrisen min står åpen for donasjoner. 8D

Edit: Lolidude, du trenger for faen ikke oppdatere med hvert enkelt spill. RO NED TWITTRINGEN DIN FOR HELVETE.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...