psyched Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 WTF??? Hva er suicidegirls? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Faens linker til menner som runker verandre i dusjen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 WTF??? Hva er suicidegirls?Funker ikke googlen din? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Oooh. SG-en fra 17. mai var faktisk ganske søt. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg sitter og ser på Planet Earth i HD. En helt fantatisk dokumentarserie. Anbefales på det sterkeste. Koser meg veldig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Oooh. SG-en fra 17. mai var faktisk ganske søt. Hun er så nydelig og fregnete og omg. Hun minner meg om runamin. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg antar at du snakker om Planet Earth med David Attenborough som narrator? Isåfall ja. HD-versjonen av den serien er helt fantastisk. Jeg kan knapt tro at det går ann å lage så gode dokumentarserier. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja Snorre. David Attenborough har jo også en fantastisk stemme. Kan nesten bli litt forelsket i den. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hehe ja. Det er noe med den stemmen som får den til å passe ekstremt bra som fortellerstemme. Man kan jo sitte og la seg trollbinde av de fine bildene og stemmen som ligger i bakgrunnen og forklarer alt med den største entusiasme og begeistring. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Eneste som jeg ikke likte med 17 mai var den pirceingen ho har i leppa i grunn... Skaper bare komplikasjoner... Edit: Nå ser det ut til i værste fall så kommer jeg meg ikke inn i leiligheta før på tirsdag neste uke om jeg er riktig uheldig... i beste fall ordner alt seg i morra tidlig før jeg drar på jobb! Endret 2. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har hatt strømbrudd i helgen og siden da har jeg mistet nettet i 1 ms hvert minutt så jeg blir kicket fra track mania servere Umulig og spille online nå, vel får vel bare rote rundt på deviantart. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 SG jente nr 2 var litt smellheit ^_^ Jeg er tilbake fra en utrolig artig costum game i WC3, lastet den | ned fra download.com, og jeg har aldri hatt det så gøy i wc3 før. Du kunne trene Captains som ikke tok "plass", så jeg hadde rundt 100 stykker + 3 helter og løp rundt. Tilbake til virkeligheten nå. (See what i did a bit up there?) Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) spilt free wood free gold free food??? Da er alt gratis og du bygger 10000 units og masse heroes og radier den andre hæren EDIT: kjører ny avatar, comments plz. Endret 2. juni 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ikke testet, men har notert det bak øret. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da var Nintendo ferdig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Var det noe bra? Fikk det ikke med meg, var altfor opptatt med DW. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg så Julespesialen før/i sesong 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå