Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne aldri greid å forklare hva jeg hadde gjort på kladde arket. Regner på en måte der alt virker helt fornuftig der

og da, og jeg har full kontroll, og svaret blir rett. Men ber du meg forklare det fem minutter senere har jeg ingen anelse hva jeg har holdt på med.

Lenke til kommentar
Fra dagens litt mer spesielle artikkel (spillverket.) Det er altså journalisten som svarer:

Skjul
Ja! Hva med Forza 3?? Ikke ofte jeg legger inn en klage her, men det var da ihvertfall for meg den ALLER største nyheten på E3!! Så at ikke dette er nevnt er for dårlig! s:(

Hei Frode! Hyggelig at du setter pris på en slik liten filleserie som Forza-bilspillene, men forskning tyder på at folk er mye mer interessert i å kjøre bil på ordentlig istedenfor å late som om de kjører bil på TV-en. Det er mye artigere å kræsje i 120km/t på ordentlig istedenfor å gjøre det på liksom, det er vi nok begge enige i!

Stå på folkens, det er fortsatt flere E3-konferanser igjen og Spillverket vil jobbe videre for å gi dere de mest objektive og nøyaktige betraktningene rundt det som blir annonsert!

Rett og slett fantastisk. Jeg hadde ikke trodd det skulle stå dårlig til med Spillverket et par måneder etterpå - jeg tok visst feil.

Masse SGs på vei, forresten (når Eplefe er ferdig å massakrere ting i GTA IV - hun mangler bare en link i posten før den er ferdigskrevet).

- Zealuu

Lenke til kommentar

Hehe blir så forvirret av at dere to bruker samme konto noen ganger! Men det går nok bra!

Har ikke sjekket spillverket sine sider siden en uke etter at dem starta opp. Da var jeg innom å så litt første uka men det var så dårlige artikler (personlig mening) at jeg ikke fikk noe utbytta av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...