Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kanskje jeg har penger til kl 2 i dag og da ordner det seg... I værste fall så må jeg utsette jobben i morra fordi da vet jeg at jeg har penger på kontoen. Men det er en slightly sjangse for at det fikser seg i løpet av dagn... Men den er liten! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kanskje jeg har penger til kl 2 i dag og da ordner det seg... I værste fall så må jeg utsette jobben i morra fordi da vet jeg at jeg har penger på kontoen. Men det er en slightly sjangse for at det fikser seg i løpet av dagn... Men den er liten! Kan en søt pin up-jente muntre deg opp? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og forresten... hvor er mine daglige, Eplefe? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Humøret er det utrolig nok ingenting i veien med:-) Pinup damer hjelper alltid på humøret:-) Er værre med økonomien... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og forresten... hvor er mine daglige, Eplefe? Jeg har glemt deg totalt og fullstendig. Hvor mange dager skylder jeg deg for nå? (Gjør deg klar for PM-storm, liksom). Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 PM? Melder meg på her jeg og... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har jo alltid sendt dagens SG til Lakus på PM. Men jeg legger ut et [1] bilde av hver av dem her og. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ca 1000 vil jeg tro *sjekke innboks* Siste var 10.05 ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva kan jeg si om Knut Hamsun? Eksamen om han og reklame. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ca 1000 vil jeg tro *sjekke innboks* Siste var 10.05 ^_^ 23 SG's, da vel. Hva kan jeg si om Knut Hamsun? Eksamen om han og reklame.At han var nazisympatisør. 8DMen spøk til revolver, han er en av tre norske forfattere som har fått nobelprisen i litteratur, og var en totalitær realist i sine yngre dager. Mer enn det husker jeg ikke. 8D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Tok med et forfatterhefte, men det ga meg ikke spesielt mye. What to do? Wikipedia (i) Edit: Hvordan burde jeg sette opp presentasjonen? Biografi først, så litt om forfatterskapet og analysere en liten tekst han har skrevet? Og takk Eplefe Endret 2. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gah! Image uploaderen er fullstendig totalt mongo. Noen som har et godt alternativ til meg/vil låne vekk webhotell? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Bruker selv Tinypic.com. Piratebay sin imageuploader kan ta flere filer på en gang. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vel da må jeg vente til i morra tidlig for å få fiksa depositumet da. Jaja blir spennende det her! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Når jeg skal fortelle om selve knut, hvilket ord skal jeg ha som "overskrift"? Liten biografi? Endret 2. juni 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gjør det personlig. Skriv hele greia som et brav fra knut til mottakeren... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 sett opp presentasjonen som et brev som du har fått av Knut? (brevet er det du lager selv men du skrver det som Knut som besvarer et brev som du har sendt tidligere) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Da blir det til at jeg leser opp, og det skal man ikke gjøre, spesielt ikke på eksamen, selv om det var et artig forslag. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå