Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg har penger til kl 2 i dag og da ordner det seg... I værste fall så må jeg utsette jobben i morra fordi da vet jeg at jeg har penger på kontoen. Men det er en slightly sjangse for at det fikser seg i løpet av dagn... Men den er liten!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje jeg har penger til kl 2 i dag og da ordner det seg... I værste fall så må jeg utsette jobben i morra fordi da vet jeg at jeg har penger på kontoen. Men det er en slightly sjangse for at det fikser seg i løpet av dagn... Men den er liten!

Kan en søt pin up-jente muntre deg opp?

405458984539240ea8ec1f1e4767861c1e132b7.jpg

Lenke til kommentar
Ca 1000 vil jeg tro *sjekke innboks*

Siste var 10.05 ^_^

23 SG's, da vel. :p
Hva kan jeg si om Knut Hamsun? Eksamen om han og reklame.
At han var nazisympatisør. 8D

Men spøk til revolver, han er en av tre norske forfattere som har fått nobelprisen i litteratur, og var en totalitær realist i sine yngre dager. Mer enn det husker jeg ikke. 8D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Tok med et forfatterhefte, men det ga meg ikke spesielt mye. What to do? Wikipedia (i)

Edit: Hvordan burde jeg sette opp presentasjonen? Biografi først, så litt om forfatterskapet og analysere en liten tekst han har skrevet? Og takk Eplefe :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Når jeg skal fortelle om selve knut, hvilket ord skal jeg ha som "overskrift"? Liten biografi?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da blir det til at jeg leser opp, og det skal man ikke gjøre, spesielt ikke på eksamen, selv om det var et artig forslag. ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...