Wartom_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Når begynner Nintendo og Sony? Nintendo: Grunnlagt 1889 (faktisk sant :o ) Sony: 1945 Greit, må lese tråden. Det er jo E3 på gang. Endret 2. juni 2009 av Wartom Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Noen som har et forslag om hva jeg kan gjøre med dette bildet i kunst og håndverk timen. Enten med photoshop eller GIMP Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Du kan jo alltids shoppe inn borgerkrigen til ameriaka. Nordstatene vs sørstatene... Eller fylle det med eventyr dyr. Eller Kaniner Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når begynner Nintendo og Sony? Nintendo: Grunnlagt 1889 (faktisk sant :o ) Ja, de begynte med spillekort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan kan jeg få 2 pc skjermer koblet opp til en pc? Fikk min nye pc skjerm nå, men kabelen fra skjermen passser ikke inn i pcen. Kabelen er en sånn fancy liten sak som er mindre enn de andre kablene. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Nintendo begynte med japanske spillkort for gambling ja. Senere har de også drevet taxi-selskap, og om jeg ikke husker feil såkalte "barer". Idag driver de for det meste med spill og leker. Endret 2. juni 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kjenner at øynene faller mer og mer sammen, det er så vidt jeg greier å holde dem åpne. Kunne gjort hva som helst for å bare lagt meg til sove nå. -_- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Koser meg hjemme med GTAIV, boller og brus. OG ny skjerm Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvordan kan jeg få 2 pc skjermer koblet opp til en pc? Fikk min nye pc skjerm nå, men kabelen fra skjermen passser ikke inn i pcen. Kabelen er en sånn fancy liten sak som er mindre enn de andre kablene. Hvilken kabel er det du mener den har? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 En blå tynn, men fant en hvit i en skuff, så nå er de kobla opp. Må bare finne strøm kabelen til MX™ Revolution musa, så er vi igang! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ubistoft hadde en del prating, men viste også fram Assassin's Creed 2. En del prating er vel en underdrivelse, og å si at de viste fra er vel er overdrivelse. 70% var tørrprat og på slutten var det en liten Assassins Creed 2 trailer. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hallo alle sammen. Føler jeg er glad som ikke ble våken for å se Ubisoft sin konferranse. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Veldig lite aktivitet her i dag.. Men ikke så rart da. Det er jo veldig varmt ute. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Trenger 20k nå jeg... Ellers så blir jeg kasta ut av leiligheta mi et par dager... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja det sa jeg og! Historien er som følger kort fortalt: Pappa jobbet i et firma som hadde depositum på leiligheten vi bor i. Selskapet gikk konk. Dem har trekt depositumet uten noen forvarsel. Jeg fikk varsel 2 dager før pinsen. Feriepengene kommer i morra når dem skifter lås på døra. Og jeg er på jobb... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja det sa jeg og!Historien er som følger kort fortalt: Pappa jobbet i et firma som hadde depositum på leiligheten vi bor i. Selskapet gikk konk. Dem har trekt depositumet uten noen forvarsel. Jeg fikk varsel 2 dager før pinsen. Feriepengene kommer i morra når dem skifter lås på døra. Og jeg er på jobb... Snakk med huseier? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Får ikke tak i huseier fordi han er i møte i hele dag... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Går jo ikke ann å gi så kort varsel. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hei forumfolk. Jeg har hatt norsktentamen i dag, og jeg tror det gikk bra Ellers må jeg si at det ikke høres gøy ut Nøtte :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå