Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jada, moroklumpen. Jeg er fortsatt en moderator selv om jeg skriver på engelsk også! Yeah, funny guy. I am still a mod even though I write in english to! Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kunne virkelig ikke dy meg: http://www.learn-english-online.org/Lesson11/Course/ToDo.htm I couldn't stop myself Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Noen som husker denne fyren; Anybody that remember this guy; Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Is this some kind of new trend then? In that case ... wooooow Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jada, moroklumpen. Jeg er fortsatt en moderator selv om jeg skriver på engelsk også! Yeah, funny guy. I am still a mod even though I write in english to! Der brukte du "to do" feil igjen xD I do, you do, he, she, it does, we, you, they do! There you failed using the correct proposition "to do"! (This is hilarious) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå begynner folk å poste sånn rundt omkring i andre tråder også! Vær så snill og stopp! Det blør i øynene mine når det postes dobbelt opp i tråder som absolutt ikke fortjener det. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Noen som husker denne fyren; Anybody that remember this guy; Meg eller smiletegnet? Me or the cute smiley? EDIT: så ikke ";" tegnet, skjønner det nå Endret 26. februar 2009 av Kaleesha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Faen da.. jaja, det kommer nok! Ahh, damnit.. wellwell, I'll get the hang of it eventually Edit: @Lakus, sjekk http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=1547 Endret 26. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er da ikke så fælt? Greit nok, gebrokkent engelsk her og der kan bli et lite øyesår, særlig når man fornosker sånn som man gjør, men er jo litt moro også? It isn't that bad? Okay, some broken english here and there can become a small eyesoar, especially when one norwegieses(finnes vel ikke noe ord for "fornorske"?) the ways one do, but it's a llittle fun? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Like sikker som en stein er sikker på at han er en harding. --- Kjøre rundt på Grønland i schvær shpa kæbe , ooooh maddafakka! Kjørte du på tøyen og? Edit: Nei nei og atter nei til norsk og engelsk. Aldri om jeg blir med på det. Endret 26. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva er det, Lakus? What's up, Lakus? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hva er det småbarna har funnet på nå a..? *Lese bakover... ...Oh shit incoming spam posts! Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det blir jo bare dobbelt så lange/unødvendig lange innlegg med engelsk i andre halvpart :rolleyes: Jeg skjønner meg ikke på folk som klager på de som skriver navnet sitt etter hvert innlegg, men på poste hele innlegget på nytt derimot. Jeg skal begynne å skrive hele innlegget mitt baklengs i hver post =) ˙ʇoɯıɹǝp ʇʇʎu åd ʇǝƃƃǝluuı ǝlǝɥ ǝʇsod åd uǝɯ 'ƃƃǝluuı ʇɹǝʌɥ ɹǝʇʇǝ ʇʇıs ʇǝuʌɐu ɹǝʌıɹʞs ɯos ǝp åd ɹǝƃɐlʞ ɯos ʞloɟ åd ǝʞʞı ƃǝɯ ɹǝuuøɾʞs ƃǝɾ (= ʇsod ɹǝʌɥ ı sƃuǝlʞɐq ʇʇıɯ ʇǝƃƃǝluuı ǝlǝɥ ǝʌıɹʞs å ǝuuʎƃǝq lɐʞs ƃǝɾ Endret 26. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Helt enig. -Gorm Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er ikke baklengs Lakus, det er opp ned Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Faen eller, så irriterende å se på. Får muntre meg selv opp med Dexter og Lost. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Okei. Vær sånn dere. Men er vel ikke verre enn å bare ikke lese mer enn det norske? Okay. Be that way. But it isn't worse than just not reading more than the norwegian? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Da kan vel dere godta at jeg skrive baklengs i alle innleggene mine og da? For det er jo bare og kun lese første del? Eller hva? ¿ɐʌɥ ɹǝllǝ ¿lǝp ǝʇsɹøɟ ǝsǝl unʞ ƃo ǝɹɐq oɾ ɹǝ ʇǝp ɹoɟ ¿ɐp ƃo ǝuıɯ ǝuǝƃƃǝluuı ǝllɐ ı sƃuǝlʞɐq ǝʌıɹʞs ƃǝɾ ʇɐ ɐʇpoƃ ǝɹǝp lǝʌ uɐʞ ɐp Endret 26. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hvordan får du det til? How do you do it? Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå