Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Wow.. er klokka så mye? Får snart stikke da.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hmm. Ja. Her var mange her gitt, og grunnet det går jeg til sengs nå. Vedder på at jeg kommer til å drømme om splittede personligheter, blod og mye annet. God natt. ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det blir sånn når det er lite (eller mangel på) folk i SO tråden og skole i morgen. God natt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er EA vi ser på nå, tror jeg. Har hundre andre ting å gjøre også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg ser EA og samtidig tegner jeg et kjolemønster. Skal sy swingkjole. ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har spillt litt på den nye Gamer.no TF2 serveren. Morro det, men jeg hater arena. Nå er det vel ikke gamer.no sin server da. Det er jeg som har tatt insiativet å leid en server som jeg for øyeblikket holder på å spørre om lov til å kalle den for gamer.no sin uoffisielle server... trøtt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hehehe venter på svar fra Tst om det er greit at gamer.no navnet brukes på den serveren. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Natta. EDIT: Nei, var for varmt for soving. Endte med at jeg skrudde på Mac'en igjen... Endret 1. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Altfor varmt til å sove.. Ahrg. <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ubisoft sin E3 presentasjon er skikkelig dårlig... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Skikkelig, skikkelig dårlig. Men jeg har ikke noe bedre å gjøre. EDIT: Nei, da tar jeg kvelden. Må jo opp om en tre timer.. EDIT2: Og da var man oppe igjen, og klar for skolen. Endret 2. juni 2009 av Mokko Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sett litt fra Ubisoft nå, og jeg synes den var interessant, jeg. Greit, de hadde ikke masse spennende trailere å vise frem, men resten var ganske bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For første gang på veldig lenge har jeg god tid på vei til skolen. Får vite muntlig eksamen idag, så det blir spennende. Kom det noe spennende fra EA eller Ubisoft inatt da? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 EA hadde en flott trailer fra Star Wars: The Old Republic, og pratet litt om CryEngine 3. De skal også lansere et Pyjamas Party-spill til Wii. Ubistoft hadde en del prating, men viste også fram Assassin's Creed 2. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 For en helg.. nå er jeg endelig fri. Sjekk ut denne tråden for epix. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når begynner Nintendo og Sony? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå