Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel lolidude nå har du noe å glede deg til:-) Jeg har da tatt insiativet til å leie en TF2 server som vi kan spille på. Alt fungerer som normalt på serveren nå men moderator innstillinger og slikt.

Så det :)

Nå venter jeg bare på moderatorkreftene mine.... Neida :p

Jeg har sett Donnie Darko rundt 4-5 ganger, går aldri lei.

Hvordan orker du?

Lenke til kommentar
Jeg tenkte jeg skulle anbefale den til deg, men du hadde sett den ser jeg :D

Det er fremdeles mange andre å anbefale den til, og Pushing daisies er virkelig en serie som er verdt å få med seg.

Jeg har sett Donnie Darko rundt 4-5 ganger, går aldri lei.

+1

Når en film er så bra er det umulig å ikke se den om igjen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Første gang jeg så DD, satt jeg meg ned og så den en gang til. Forsto ingenting før en kompis forklarte meg om parallelle univers :lol:

Lenke til kommentar

Det går litt fort i svingene i E3 tråden, så jeg spør her istedenfor. Hvor lenge varte Microsoft sitt "program" og er det noen plasser man kan laste ned en video av showet?

Hadde nemlig ikke tid til å se på, og akkurat nå skjønner jeg ganske lite.

Lenke til kommentar

I dag som i går og de siste tre dagene, har nettet vært borte hele dagen, for så komme på i åtte-tiden. Følger det samme mønster vil jeg ha nett hele natten, før det forsvinner i 10-11 tiden i morgen, og kommer på til kvelden. I morgen er det heldigvis ikke helligdag, så da kan man ringe Get.

Lenke til kommentar
Har spillt litt på den nye Gamer.no TF2 serveren. Morro det, men jeg hater arena.

Nå er det vel ikke gamer.no sin server da. Det er jeg som har tatt insiativet å leid en server som jeg for øyeblikket holder på å spørre om lov til å kalle den for gamer.no sin uoffisielle server...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...