Error Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 150+ brukere som leser E3 Microsoft tråden akkurat nå :o Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vel lolidude nå har du noe å glede deg til:-) Jeg har da tatt insiativet til å leie en TF2 server som vi kan spille på. Alt fungerer som normalt på serveren nå men moderator innstillinger og slikt. Så det Nå venter jeg bare på moderatorkreftene mine.... Neida Jeg har sett Donnie Darko rundt 4-5 ganger, går aldri lei. Hvordan orker du? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 150+ brukere som leser E3 Microsoft tråden akkurat nå :o Steike. Det må være rekord! :o Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg tenkte jeg skulle anbefale den til deg, men du hadde sett den ser jeg Det er fremdeles mange andre å anbefale den til, og Pushing daisies er virkelig en serie som er verdt å få med seg. Jeg har sett Donnie Darko rundt 4-5 ganger, går aldri lei. +1 Når en film er så bra er det umulig å ikke se den om igjen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 FY FLATEPANNE! Første gang jeg føler att jeg virkelig må se en fan film: http://www.dailymotion.com/video/x9fnir_ba...hes-hd_creation Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Første gang jeg så DD, satt jeg meg ned og så den en gang til. Forsto ingenting før en kompis forklarte meg om parallelle univers Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det går litt fort i svingene i E3 tråden, så jeg spør her istedenfor. Hvor lenge varte Microsoft sitt "program" og er det noen plasser man kan laste ned en video av showet? Hadde nemlig ikke tid til å se på, og akkurat nå skjønner jeg ganske lite. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Varte vel i 2 timer. Sånn ca. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nesten to timer og Gametrailers.com. Det er bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ok, takk for svar. Får vel sette meg ned å se på en gang jeg har tid. Tentamener til uka though, så det kan bli en stund til : \ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror jeg går og legger meg nå, og tar en DW episode før lyset går sin vei. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har spillt litt på den nye Gamer.no TF2 serveren. Morro det, men jeg hater arena. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rider, er sammendraget snart ferdig? Jeg fant nettopp ut at det er tentamen i morgen (tror jeg :wacko: ) Jeg har ikke forberedt meg en dritt og jeg trodde ikke den kom så "tidlig." Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Svarte, kom nettopp på at jeg skal på kanotur i morgen. /facepalm. Jeg får med andre ord ikke sett Nintendo og Sony's E3 konferanser Kommer hjem torsdag kveld. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Omg, jeg håper virkelig ikke det er tentamen i morgen. Uansett, jeg får gå og legge meg nå. Sov godt og drøm søtt om E3 og kanopadling Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 I dag som i går og de siste tre dagene, har nettet vært borte hele dagen, for så komme på i åtte-tiden. Følger det samme mønster vil jeg ha nett hele natten, før det forsvinner i 10-11 tiden i morgen, og kommer på til kvelden. I morgen er det heldigvis ikke helligdag, så da kan man ringe Get. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg angrer på at så ferdig Jekyll tidligere i dag. For akkurat nå lengter jeg etter mer. Det er ikke ofte man kommer over så gode serier. Anbefales! ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har spillt litt på den nye Gamer.no TF2 serveren. Morro det, men jeg hater arena. Nå er det vel ikke gamer.no sin server da. Det er jeg som har tatt insiativet å leid en server som jeg for øyeblikket holder på å spørre om lov til å kalle den for gamer.no sin uoffisielle server... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Noen @ Bergen som vil se film og trøstekose meg? Jeg har sjokolade og is. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Så mange brukere kl.12 er et sjeldent syn :wacko: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå