Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Donnie Darko er episk! Det er kanskje en av tidenes beste filmer. Valg av skuespillere, soundtrack, historie, manus og alt klaffer. Det bare fungerer utrolig bra. "Why are you wearing that stupid mansuit?". Filmen er først og fremst en inspirasjon til undring og filosofering. At filmen i tillegg etterlater deg undrende og emosjonell er jo bare et pluss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Donnie Darko er episk! Det er kanskje en av tidenes beste filmer. Valg av skuespillere, soundtrack, historie, manus og alt klaffer. Det bare fungerer utrolig bra. "Why are you wearing that stupid mansuit?". Filmen er først og fremst en inspirasjon til undring og filosofering. At filmen i tillegg etterlater deg undrende og emosjonell er jo bare et pluss.

Jeg syntes det tristeste var når verden ikke gikk under :cry:

Lenke til kommentar
Hvordan har du greid å miste ni timer av dagen? Det er en ganske stor prestasjon!

Først ble jeg tvunget med på en 5 timers lang varetelling (tro det eller ei) på den lokale Rema 1000 (dritt butikk) og har nettopp kommet hjem fra et besøk som varte i litt over 4 timer. Vi satt ute i solsteika uten å gjøre en dritt. Kunne ikke bade en gang. :(

Lenke til kommentar
Hvordan har du greid å miste ni timer av dagen? Det er en ganske stor prestasjon!

Først ble jeg tvunget med på en 5 timers lang varetelling (tro det eller ei) på den lokale Rema 1000 (dritt butikk) og har nettopp kommet hjem fra et besøk som varte i litt over 4 timer. Vi satt ute i solsteika uten å gjøre en dritt. Kunne ikke bade en gang. :(

Har du mensen?

Lenke til kommentar

God dag forumfolk!

Da er jeg tilbake fra pinseleir (seiling) og det har for en gangs skyld gått veldig bra. Jeg vant over hele gjengen :o

Uansett, hva driver dere med? Har vært mye aktivitet mens jeg var borte ser jeg.

Lenke til kommentar

Hva kan man si da. Jeg har vel stort sett lest til eksamen, gjort ingenting, spist mat og sovet. Det er pretty much det jeg kommer til å gjøre fram til den 8. Etter det skal jeg kose meg glugg ihjel med spill, ny minipc, forumtreff i Bergen (diskusjon.no) og mye mer.

Lenke til kommentar
Pushing Daisies, var genialt...

Kunne ikke vært mer enig, Pushing daisies er rett og slett fantastisk! Hele serien er et kunstverk i seg selv. Liker virkelig det at de på en måte har skap en egen liten eventyrverden. Ble for så vidt utrolig trist da den ble kansellert, men det eneste positive som kom ut av det var at Bryan Fuller gikk tilbake til Heroes. Men helt ærlig den serien hadde virkelig fortjent flere sesonger.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle anbefale den til deg, men du hadde sett den ser jeg :D

Pushing Daisies, var genialt...

Kunne ikke vært mer enig, Pushing daisies er rett og slett fantastisk! Hele serien er et kunstverk i seg selv. Liker virkelig det at de på en måte har skap en egen liten eventyrverden. Ble for så vidt utrolig trist da den ble kansellert, men det eneste positive som kom ut av det var at Bryan Fuller gikk tilbake til Heroes. Men helt ærlig den serien hadde virkelig fortjent flere sesonger.

Så det, får se om jeg kan skaffe meg tegneseriene da.

Edit: Også må vi ikke glemme det fantastiske soundtracket.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Ser vi har noen som har peiling på film her. Er enig i det du sier. En veldig flott film ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har sett Donnie Darko rundt 4-5 ganger, går aldri lei.

Da var E3 sin Microsofts del ferdig. Så sykt mye bra de hadde diska opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...