Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ea kommer vel med 4-5 nye sportspill. Også kommer dem vel med sims 3. Lanserings datoer for BF:H BF:BC2 BF:1943 tenker jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dumme Google Chrome.. hver gang jeg trykker på "gå til første nye innlegg" knappen kommer jeg til bunnen av siden. <_< Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 På torsdag rundt klokken ett skal jeg hente den nye Dell Inspiron Mini-pcen min. Jeg gleder meg alt. Skjønt, jeg får ikke lekt med den før 8. juni in any case. Dato for siste eksamen altså. Noen andre som har noe de gleder seg til? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 E3 om et fåtall timer ser jeg frem til. Minilaptopen (HP Mini) koblet til TV'n og surround anlegget med streaming igang! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Satan. Har glemt koden min for nettbank Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Varetelling i fire og en halv time og så skal jeg rett opp på besøk. Hele fridagen er ødelagt... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 AH, ingen frokost er bedre enn Bamsemums Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nå kunne jeg seriøst ha begått mord på han ene nabon min som ikke skjønnet at man må skrive seg på sånn vakse liste for å vaske klær! han tror det er first come first serve... anyways så fikk jeg min hevn da jeg stoppet maskina hans nå nettopp slik at han ikke får vasket sine klær i dag (ja det kan virke litt slemt gjort men dette er type førtiende gang han gjør det her. Neste gang hiver jeg inn en pakke med sånn fargemiddel i rosa farge!! JEg er ufattelig sint på han nå! Kanskje jeg skal gå ned å kaste klærne hans? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eller kanskje du bare skal si til han at han må skrive seg opp? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det ingen andre en meg som har sommerferie nå? Har fri helt til august jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 På fredag har jeg også ferie. Fra 5 juni til 12 august! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg har en eksamen og så er det omtrent ferie, bare noen skoledager og litt småtteri igjen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eller kanskje du bare skal si til han at han må skrive seg opp? Jeg gjorde det senest i dag! Når jeg satt på min 3 maskin så var han der 2 min før meg og hadde fylt maskinen. Jeg ba han om å ta ut klærne sine slik ta jeg får fullført min vask. Men denne var han raskere enn meg på. Har vel sagt det til han 9-10 ganger nå og jeg er ikke den eneste... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det ingen andre en meg som har sommerferie nå? Har fri helt til august jeg Har hatt sommerferie siden 20.mars da jeg dimmiterte. Blir høgskole i august. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det ingen andre en meg som har sommerferie nå? Min ferie starter ikke før 19 Juni. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dere er heldige. Siste dagen for meg er ikke før 24. <_< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Føler jeg burde ut og spille volleyball med kompiser, men jeg er veldig slakk nå. Det er viktigere ting som skjer senere i kveld og Slutter sent i juni jeg og, sånn btw. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det ingen andre en meg som har sommerferie nå? Har fri helt til august jeg Damn at folk har tiligere fri fra skole. jeg må vente til 18/19 juni <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Well, I've never. Har spist så mange DOC idag (tørrhoste ftw?) at alt smaker doc. Vann, brus, boller.. :-/ Edit: Forresten, noen poll-forslag? Noe om E3, kanskje? Endret 1. juni 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå