Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spurte nettopp onkel og han sa jeg mest sansynlig ikke slipper inn der ting skjer :( , men han skulle prøve å snakke med noen kontakter så forhåpentligvis får vi se litt i etterkant. ;)

Edit: Det høres ut som om gode gamle Norge har blitt hakket for liberalt etter at jeg dro. ^_^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Hva faen. Unnskyld språket. Men jeg blir litt mistenksom når syv innlegg.no-medlemmer (aka Gamer-medlemmer) sender vennespørsel til meg på facebook på samme kveld. :\ Er det noen som har organisert en "Legg til Snorre på facebook"-aksjon eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Skitne fantasier? Da har du misforstått Laland, etter en dag med masse jobbing i hagen, må man ta en dusj fordi man er skitten.

Lenke til kommentar

Regjeringa er lilla, den grøne biten forsvant for lenge sidan og den raude held på å forsvinne. Likevel så er det det beste alternativet vi har, noko som skuffar meg. Hadde eg kunne stemme, så hadde eg stemt AP berre for at dei skulle få ei ekstra stemme mot FrP, sjølvom eg helst ville stemt på Miljøpartiet Dei Grøne.

Lenke til kommentar

Hva E3 det vil jeg og på! Kan jeg knaskje være Gamer.no's utsendte neste år kanskje? Jeg kan betale reisen selv bare jeg får sånn moro pass til alle god sakene så skal jeg raportere tilbake.

Vel da var enda en aften med TF2 gaming over for denne gang! Hadde det morsomt i dag og utrolig nok!

Vi var 13 stk på det meste:-)

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Pøøh. Det eneste dugelige grønne partiet i Norge er Venstre. Jeg ville faktisk gå så langt som å si at Venstre er det eneste dugelige partiet i Norge uavhengig av "politisk farge". Det er ingen hemmelighet at jeg liker Venstre, og med mindre det plutselig popper opp et annet liberalt parti som jeg er enda mer enig med, så kommer jeg nok til å stemme Venstre ved regjeringsvalget 09. Oppfordrer selvsagt dere andre til å gjøre det samme. Venstre er og blir det partiet med best politikk. Her snakker vi om et liberalt parti som setter personvernet og personlig frihet i fokus, med en liberal politikk når det kommer til økonomi, privatisering og til dels innvandring. Her har vi et parti som tar utdanning på alvor, og mener at Norges fremtid ligger innen forskning. Er det en ting det alltid vil være etterspørsel etter, så er det kunnskap.

Lenke til kommentar
Pøøh. Det eneste dugelige grønne partiet i Norge er Venstre. Jeg ville faktisk gå så langt som å si at Venstre er det eneste dugelige partiet i Norge uavhengig av "politisk farge". Det er ingen hemmelighet at jeg liker Venstre, og med mindre det plutselig popper opp et annet liberalt parti som jeg er enda mer enig med, så kommer jeg nok til å stemme Venstre ved regjeringsvalget 09. Oppfordrer selvsagt dere andre til å gjøre det samme. Venstre er og blir det partiet med best politikk. Her snakker vi om et liberalt parti som setter personvernet og personlig frihet i fokus, med en liberal politikk når det kommer til økonomi, privatisering og til dels innvandring. Her har vi et parti som tar utdanning på alvor, og mener at Norges fremtid ligger innen forskning. Er det en ting det alltid vil være etterspørsel etter, så er det kunnskap.

Venstre er eit ok parti, det er det eg ville stemt på blant dei liberale/konservative. Det eg er ueinig i, er bla. større kommunar. Eg ser ikkje fordelane med det, dei finnes kanskje for fattige kommunar som blir slått saman med rike, men for dei rike og dei fattige som berre blir større utan nye inntektskildar er det negativt. Eg bur i ein stor, men lutfattig kommune. Her er skulen sine ressursar så tynnslitte at vi ikkje får gratis frukt, og biblioteket har ikkje pengar nok til å kjøpe nye bøker i 2009. Viss fleire kommunar skal slås saman med denne, så vil min kommunes tynnslitte ressursar tynnast enda meir ut. Min kommune vil tape.

I Rogaland i Sauda og Suldal er det noko anna. Suldal er rike, Sauda fattige. Viss vi slår desse saman, så vil det bli ein litt rik kommune, så der vil spesielt Sauda vinne og Suldal vil ikkje tape så altfor mykje.

Privatisering er eg generelt sett imot, sidan eg vil at staten skal styre meist mogeleg. Det vil gje Noreg meir kontroll over kva som skjer i landet.

Lenke til kommentar

Enig med det at man ikke burde slå sammen kommuner. Har fått inntrykk av at kommunen vil prioritere feil (f. eks putte alle pengene i hovedpunktet, f. eks byen i kommunen, og nedprioritere og glemme alt annet).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Maneater, make you work hard

Make you spend hard

Make you want all, of her love

She's a maneater

make you buy cars

make you cut cords

make you fall, real hard in love

She's a Maneater, make you work hard

Wish you never ever met her at all!

Er det politikk det snakkes om her? /uinteressert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...