- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Laland: Jeg mente ikke tråder, men egne dedikerte sider. Litt vanskelig å forklare. Sånn som på Spill.no - At brukeranmeldelsene ser ut nesten ut som redaksjonelle anmeldelser. Vanskelig å forklare dette, forstår dere`? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Klart, men hvis du skriver bra nok og legger til bilder og alt der surret der, så kan du sikkert få en forsidelenke hvis du utrykker deg veldig til det positive iforhold. Noen av anmeldelsene der er jo virkelig av en klasse sånn som det er! Sure, but if you write well enough and ad pictures and all that junk, then you can probably get a link form the homepage if you express yourselves very well compared to the other reviews. Some of the user reviews are really great as it is! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dette innlegget er en kjærlighetserklæring til Helden. I'll work it. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Dette innlegget er en kjærlighetserklæring til Helden. I'll work it. ^_^ Hæ? Noen som vet hvordan man ser hvor mange poster man har postet i en tråd`? Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Laland:Jeg mente ikke tråder, men egne dedikerte sider. Litt vanskelig å forklare. Sånn som på Spill.no - At brukeranmeldelsene ser ut nesten ut som redaksjonelle anmeldelser. Vanskelig å forklare dette, forstår dere`? Hvis du trenger tips til skriving eller bare litt motivasjon kan jeg anefale å se litt her. http://forfatterforum.com/CS/default.aspx Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Oh yes, baby! King the castle! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Dette innlegget er en kjærlighetserklæring til Helden. I'll work it. ^_^ Oh yes, baby! King the castle! Nå forstår jeg Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hvis du trenger tips til skriving eller bare litt motivasjon kan jeg anefale å se litt her.http://forfatterforum.com/CS/default.aspx Det så faktisk veldig nyttig ut for meg også, som liker å skrive en anmeldelse nå og da.. takk for linken! Visste ikke at det var noe sånt her i landet. That actually looked quite useful to me too, who likes too write a review now and then.. thanks for the link! Didn't know we had something like that in this country. Endret 26. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Damn straight! Edit: Laland: To, ikke too. Altså. To me too. Endret 26. februar 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Vet du hva, Laland? Jeg skal prøve de engelsk-greiene selv..Men bare en liten stund. ---- You know what, Laland? I'm gonna try those english-stuff myself..But just for a little while. Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hah, takk for det! Så det var noe som ikke rimte helt.. Heh, thanks for that! I saw that it didn't quite add up.. Edit: HCG; konge! Skriv i denne tråden sånn at det blir litt lettere å holde orden! Endret 26. februar 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis du trenger tips til skriving eller bare litt motivasjon kan jeg anefale å se litt her.http://forfatterforum.com/CS/default.aspx Det så faktisk veldig nyttig ut for meg også, som liker å skrive en anmeldelse nå og da.. takk for linken! Visste ikke at det var noe sånt her i landet. That actually looked quite useful to me too, who likes too write a review now and then.. thanks for the link! Didn't know we had something like that in this country. Fortsatt feil! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hmm.. sikker? Hvor har jeg fått denne "too" fetishen fra? Noen andre som er sikre på enten eller? Hmm.. sure? Where did I get this "too" fetish from? Anyone else who are sure of either this or that? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg vet, og ja, det er feil. To write. Engelsk er tross alt morsmålet mitt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Så det er feil på alle? Den er grei! So they are all wrong? That's affirmative! Lenke til kommentar
loudgeek Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 To be or not to be... Måtte bare Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 To be or not to be... Måtte bare Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jadajada, skjønner det nå! Yeahyeah, I get it! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Like sikker som en stein er sikker på at han er en harding. --- Kjøre rundt på Grønland i schvær shpa kæbe , ooooh maddafakka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå