Kiro Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nå har jeg kommet hjem igjen etter en lang tur i skauen, viste ikke hva klokken var og ble derfor overrasket da jeg kom hjem og oppdaget at den var nesten seks. Så hele dagen forsvant, men koselig det var det. Nå skal jeg sette meg ut på terrasen og bare nyte kvelden. ^_^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Utrolig deilig å tenke på at jeg har fri i to uker nå ^^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tf2 Forum match snart! 19:00 starter vi sånn ca legg til http://steamcommunity.com/id/kolio3 Om dere ønsker å være med! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Idag skal Laland se på en, to eller tre Austin Powers filmer. Beklager. :-/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vær så snill da laland! Vi har hele 9 stykker samlet nå! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg steker vafler. *BLING* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 dere snakker om mat. Jeg liker dere ikke. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg snakker ikke om mat, men om å være sulten Tror jaggu jeg har klart og bli sommerforelsket også. Dumme, dumme Lakus. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg snakker ikke om mat, men om å være sulten Tror jaggu jeg har klart og bli sommerforelsket også. Dumme, dumme Lakus. Forelskelse er egentlig ganske kjekt. ^_^MEN JEG ER SULTEN OG INGEN VIL MATE MEG. :< Kan ikke en av dere søte, snille forumister kjøpe mat til meg? :< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg kan sende deg en e-waffle. Har ikke prøvd det før så vet ikke hvordan det smaker. Adress and age, please? 19, Bærum. Alt du/dere får vite at the moment. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Kan noen komme til Bergen og drepe meg? Jeg er seriøst dytta ned psykisk av all eksamenslesingen. Er ikke langt unna at jeg kreperer snart. Eneste som holder meg oppe er tanken om sommerferie. :\ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Snorre, og tanken på å ha vunnet en mini-pc samt forumtreff. Om en drøy uke skal du se, da er det ferdig! Edit: Kan forsåvidt nevne at det var uhyggelig forfriskende med et bad. Kaldt som bare det, men utrolig deilig når en har tatt seg en god og varm dusj etterpå. ^_^ Endret 31. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Klart det. Minipc er absolutt til hjelp. Skal bli gøy å bli ferdig emd eksamen så jeg kan sitte og leke med minipcen. Forumtreff blir artig det og. Skal faktisk på forumtreff i Bergen (Diskusjon.no-treff) den 13. juni. Det blir med andre ord to forumtreff i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Da var jeg også jeg hjemme fra hytta. Bada i to timer i dag, lest Wheel of time og spist en herlig karbonade middag Nå skal jeg snart på KRIK og deretter tilbake til forumet.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som vil spille Counter-Strike med meg? Kjeder meg sånn. Jeg er ganske n00b, så alle kan spille mot meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 HAHA! Jeg slo drugiS i Gears Eller det vil si vi spilte 4 stykker wingman og jeg hadde flere poeng enn han da kampen ble avsluttet. For me... thats win! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Iharal3, vil du ha enda en å knuse? CSS, please. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dataen er noe dritt. Funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå