Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor er mine datas egenskaper til å dra spill? Jeg får 2-4 fps både i Team Fortress 2 og Left 4 Dead!

Det er som å sleike på skikkelig grovkorna sandpapir.

Haha nå ble jeg glad gitt :(

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Sant, sant. Skal prøve å kjøre enda en omstart av kassa, men lurer litt på om det ikke kan være varmen som gjør det? Jeg er ingen ekspert men det er tross alt rundt 25 varmegrader på rommet.

Det ligger an til å måtte utgå for meg i kveld desverre, jeg er nok borte! Men skal dra tidlig, så kan hende jeg ikke kommer hjem så alt for seint. Du skal nok få din dose udødelighet før eller siden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ferdig med dagens sole-seg-tid og vannkrig. Nå aner jeg virkelig ikke hva jeg skal gjore.. :unsure:

Lenke til kommentar

Sånn da har jeg vasket kopper og gulv. Satt tomater til tørk (soltørkede tometer)(hobby prosjekt)

Også har jeg satt jordbær til tørk også for å lage En jordbær vodka. (smakstilsatt vodka)(hobby prosjekt det og)

Lenke til kommentar

Blast! Eg tapte The Game.

Eg har tenkt til å bytte nick til Flossmajor(spele på klossmajor), og lurer på om nokon kunne lage eit bilete av ein major(helst ein død, ein) med ein flosshatt? Eg spurte i avatartråden, men ingen har svart enda(og eg er ganske sikker på at denne tråden er meir aktiv enn den).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...