ShampooMacTavish Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 GTA3 er jo bedre enn GTA4... Anbefales. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Sint på fattern sjæl jeg ass. Sitti å drikki med kompiser siden torsdag kveld omtrent, siden dette blir den siste gangen på lenge med den lille summen jeg tjener på jobb i månden. Også drar faren min til USA for å hente seg en Ford Mustang og drar til Elvis sin mansion og Johnny Cash. To av mine 5-6 forbilder, jeg blir bare så forbanna. Også giddern ikke å bidra meg med et flat øre engang til Roskilde, og jeg har ikke spenn til det etter jeg tok en weakass betalt jobb bare for å gjøre han fornøyd. Er det meg, eller bringer Captain Morgan med seg veldig mye bølger? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Det som forundrer meg akkurat nå er hvor ensomt det faktisk er å være helt alene i dette huset, hvor det pleier å vrimle av mennesker. Er selvfølgelig vant til å være alene, da jeg bor på hybel meste parten av tiden, og der skjer det så å si ingenting. Men det er en på en måte en helt annerledes opplevelse da er slik det skal være. Alt i alt har jeg hatt en veldig fin og innholdsrik dag sammen med greie mennesker og gode venner. Er faktisk ganske trøtt nå, og lurer derfor på om jeg skal ta kvelden. -_- Endret 30. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Toy Story 3. Confirmed. Hadde ikke fått med meg dette. Gode, gode minner. http://www.firstshowing.net/2009/05/29/mus...or-toy-story-3/ Endret 30. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Årets verste dag er unnagjort. Litt trist å tenke på at dagen starta så flott. La meg fortelle: Klokken 12.23: Jeg våkner av en sms fra Posten som sier at min nye mobil ligger klar til henting. Glad og fornøyd står jeg opp, kler på meg sommerklær og går ut i det forrykende finværet. Jeg cruiser nedover til postkontoret, og beskuer noen lekre, lettkledde jenter på min vei. Klokken 13.05: Jeg kommer hjem, henter meg en iskald 1.5 liter cola fra kjøleskapet og går ned på rommet mitt for å finne ut litt om min nye telefon før jeg stikker ut og nyter sola igjen. Klokken 13.06: Jeg setter meg ned i godstolen foran pc'n, og jeg kjenner at noe ikke er rett med ryggen min. Det kjennes ut som en knute har bygget seg opp. Forhåpentligvis går det over. Klokken 13.08: Smertene har intensivert, og jeg kjenner at jeg ikke klarer å bevege meg uten intense smerter. Jeg må legge meg nedpå, med en eneste gang. Klokken 01.46: Etter en lang dag med store smerter i ryggen, og veldig mange episoder Sopranos og How I met your mother, har det gått over nok til at jeg klarer å sitte i stolen min og skrive dette. Alt i alt, en drit dag. Kan bare krysse fingrene for at en god natt søvn leger dette. God Natt forumfolk. Håper dere har hatt en bedre lørdag enn meg. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Legger meg jeg og, god natt og bedring Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Toy Story 3. Confirmed. Hadde ikke fått med meg dette. Gode, gode minner. http://www.firstshowing.net/2009/05/29/mus...or-toy-story-3/ Har ikke det vært kjent ganske lenge? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Kan godt hende. Men jeg ble glad uansett. edit: faktisk tidlig i 2007, mulig jeg faktisk har lest det før, men glemt det igjen. Endret 31. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fa-fa, solbrent i hue etter lørdag...:S Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 God morgen. @ShampooMacTavish: Hva er bra med GTA3, da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 God morgen alle sammen God morgen far og mor God morgen lillesøster God morgen lillebror .... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ahh.. Pixar. Kan noen animere, så er det dem! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg trenger tips til kabinett. Det må være bedre og kulere enn dette. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Skal sies at jeg ikke har spilt Team Fortress 2 så mye at det gjør noe. Så veldig god er jeg ikke. Musen min er en ganske billig infrarød logitech-sak så aimen blir ikke perfekt den heller. Men gøy å spille TF2 er det lel. Har litt erfaring fra eneren også. ^^ Edit: Nei nå var klokken tikket tolv. Det betyr leggetid for meg. Jeg må jo få lest eksamen og slikt. God natt! Akkurat samme type mus som jeg bruker, og det stopper ikke meg i å være middels god i de klassene som krever aim! Satser på at de skillsa jeg har opparbeidet meg med denne musen vil bli über1337 når jeg en gang går over til skikkelig gamingmus Ooooh, Toy Story 3!? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Blæh! Vet ikke hvilken mus jeg skal ta. Denne eller denne? Holder på jobbe på den listen Laland ga meg for en stund siden. (Jobber bare på utstyret, ikke hardwaren.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343343 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Noen grunner for det? Litt komisk at jeg hadde lagt den i handlelisten. ^_^ Endret 31. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå