Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Her griper jeg til med min supre hukommelse, det var iharal3 som sa at han trodde laland var smart - ikke Eplefe. :)

Lenke til kommentar

iharal3 dikterer ikke hvem som er hva, bare fordi han er enig med en part og uenig med en annen. Da er man påvirket og derfor ikke i tilstand til å ta den avgjørelsen. Slikt må komme fra en nøytral tredjepart. ;)

(oh and, Atsjonas, det kan fort stemme. Eplefe var bare veldig høylytt i den diskusjonen)

Lenke til kommentar
Eplefe er den smarteste på forumet. Fordi hun ikke liker religion.

Laland er smart, men ikke når det kommer til religion.

Jeg liker å tro at argumentasjonsevne har noe med saken å gjøre òg, ellers er vi enige.
(oh and, Atsjonas, det kan fort stemme. Eplefe var bare veldig høylytt i den diskusjonen)
Lett for å bli høylytt når man faktisk kan argumentere for synspunktet sitt og allikevel blir stående alene på den ene siden.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Pinse idag? Trodde ikke det var før imorgen jeg, derfor butikkene stengte så voldsomt tidlig :wacko:

Lenke til kommentar

Jeg føler meg ytterst heldig idag. Så en link til en facebook-gruppe på diskusjon.no. Tenkte å sjekke ut hva det var forno. Meldte meg inn, og oppdaget samtidig at det var ti nye meldinger i innboksen. Pleier ikke å være så mye spennende der. Men montro om det ikke er en melding med emnet, "Vinner av Dell Mini PC". Det tar to sekunder før det går opp for meg at jeg har vunnet en premie. Yay! Premien vant jeg i forbindelse med en spørreundersøkelse som ble gjennomført av en virksomhet som gjesteforeleste på universitet i Bergen om CRM-systemer i forbindelse med faget "Informasjonssystemer". Jeg ble da den heldige utvalgte. Fy svarten jeg er happy nå. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Heldiggris. Altfor sjeldent man vinner i sånne ting. Eneste jeg har vunnet er et flunkende nytt spill.

Lenke til kommentar

Vanligvis pleier jeg aldri å vinne noe. Jeg har deltatt i HW-nettverkets julekalendere mange år på rad. For ikke å snakke om Komplett og Gameroobie sin. Men jeg har aldri vunnet noe. At jeg nå vinner en minipc er herlig. Jeg føler meg veldig glad og fornøyd nå. Aaaah.

Lenke til kommentar

Det er ikke rart folk liker å spille om premier. Når man først vinner føles det jo herlig.

Edit: Hvis det blir noe av forumtreffet i Oslo blir den en meget fin reisekamerat. Sitte på toget og slappe av med en fin, søt, liten minipc. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...