Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vitenskap er IKKE at en forsker forteller deg slik er det.. jeg har rett,

du er dummere en meg derfor er det jeg sier 100% sant, og hvis du

ikke tror på det jeg sier er du helt på jordet. Jeg kan alt og vet alt

om jordens tilstand og dens opprinnelse... selv om jeg ikke har bevis

så skal du tro på hvert ord jeg sier og du skal ikke stille spørsmål.

Bytt ut "vitenskap" med "religion". 8D

Lenke til kommentar

Eplefe, før jeg begynner å lese, er den siden pro-Darwin eller Gud?

 

HCG, Rockstar er utvikleren. Ikke utgiveren. Utgiveren er Take 2.

 

Edit2: Eplefe, jeg klarer ikke mer. Greit nok å ha en tro, men et sted går genseren.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Haha, den var litt god, Eplefe. ^^
For moar:

http://www.truth.no/evolution/

Hvis du klarer deg igjennom hele greien uten å facedeske skal du få en vannballong av meg.

Jeg tapte. :\

 

I Big Bang-teorien sier vitenskapsforskere som hevder de vet alt om livets opprinnelse enda de aldri har vært tilstede da dette skjedde.

Når skal de idiotene lære seg at singularitetsteorien (aka The Big Bang) ikke har noe som helst med evolusjonsteorien å gjøre? Hvor uopplyst går det an å bli. Ikke greide personen bak websiden å uttrykke seg grammatisk korrekt heller. Men hva annet kan man vente av en person som ikke forstår forskjellen på en teori og en vitenskapelige teori. Og som ikke har satt seg inn i de vitenskapelige teorier og hypoteser han/hun kritiserer. Jeg kjenner jeg får lyst til å banne litt.

Lenke til kommentar

Ikke minst:

 

Og i Bibelen (Jeremia 33:22) forteller faktisk Gud at det er mange mange mer stjerner enn det vi har tall for... eller kan telle... og det var ikke før i det 17 århundre at Galileo fant ut at dette stemte og senere at astronauter fikk bekreftet dette også...!

Denne personen vet altså ikke forskjellen på astronauter og astronomer. Det er jo nesten litt synd på stakkaren. Astronauter flyr med romskip ut i verdensrommet. Astronomer jobber med slikt som astrofysikk, måling av hurtigheten på universets utbredelse, astroidebaner, supernovaer etc. Hvor vanskelig er det egentlig å vite dette?

Lenke til kommentar
Eplefe, før jeg begynner å lese, er den siden pro-Darwin eller Gud?

 

HCG, Rockstar er utvikleren. Ikke utgiveren. Utgiveren er Take 2.

 

Edit2: Eplefe, jeg klarer ikke mer. Greit nok å ha en tro, men et sted går genseren.

Det er folk som han der som gjør at jeg ikke synes det ER greit nok å ha en tro.
Denne personen vet altså ikke forskjellen på astronauter og astronomer. Det er jo nesten litt synd på stakkaren. Astronauter flyr med romskip ut i verdensrommet. Astronomer jobber med slikt som astrofysikk, måling av hurtigheten på universets utbredelse, astroidebaner, supernovaer etc. Hvor vanskelig er det egentlig å vite dette?
Astro-

mer enn det kan du strengt tatt ikke kreve. Jeg synes denne her var morsom:

Artene Pithecanthropus and Sinanthropus med sin hjernekapasitet på 600cm³ er nærmere til gorillaens 450cm³ enn til menneskets 1500cm³. Likevel er hjernekapasiteten hovedargumentet til evolusjonistene, som om forskjellen mellom mennesker og aper var begrenset til bare dette kriterium.

Det han snakker om er skallevolum, eller hjernens størrelse, om dere vil. Hjernekapasiteten forskere snakker om er f.eks. evnen til å bruke verktøy (vi regner med dere har hørt om aper som får hermetikkbokser?).

Lenke til kommentar

Men, Eplefe, da kan du trøste deg med at noen av oss er det faktisk mulig å snakke til. Mener du sa "Jeg trodde Laland var et smart menneske" innlegget etter at jeg kom ut med min trosretning. Da var det bare det som endret din oppfatning av meg, uten at jeg har endret på atferden min i etterkant. Sånn bare for å ha det sagt. ^^

 

edit: D'oh. OK da, Zealuu. :-/

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Men, Eplefe, da kan du trøste deg med at noen av oss er det faktisk mulig å snakke til. Mener du sa "Jeg trodde Laland var et smart menneske" innlegget etter at jeg kom ut med min trosretning. Da var det bare det som endret din oppfatning av meg, uten at jeg har endret på atferden min i etterkant. Sånn bare for å ha det sagt. ^^

 

edit: D'oh. OK da, Zealuu. :-/

Det skal nevnes, at jeg tviler ikke på at du er smart, til tross for at du er troende. Jeg bare betviler din evne til å forholde deg til fakta på grunn av den. :]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...