Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør vi! Jeg kan møte dere på Tangen i traktoren, så kan dere få se hvordan det er her på landet! :)

Edit: Eller så kan jeg hente dere med båten hvis dere hopper på danskebåten, såklart.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Home from work. 8 timer i strekk og jeg glemte å ta lunsj... Men det hadde ikke vært så mange folk på en lørdag før der fikk jeg høre, solgte 10 hamburgere på rad, og det var sånne 320 og 400 grams burgere, det er snakk om kraftig mat. De største løs burgerene man får tak i er da også 200 gram som i seg selv er sykt. Det var en som vurderte å kjøpe 1500 grams burgeren men så sa vi at ingen hadde klart det før og da så han på oss og ba om en 600 grams.

Lenke til kommentar

Du er kokk right? Hey... Jeg lager også mat, bortsatt fra at det er på en statoil stasjon. Men ja er vanligvis slik jeg holder på også, men i dag var det så utrolig mange folk at jeg ikke hadde rukket å få i meg mat eller drikke selvom jeg ville, også er jeg blakk så hadde ikke fått kjøpt mat...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det har jeg følt en rekke ganger på fridager, merker ikke før jeg skrur av xboxen at jeg er dritsulten :wacko:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...