Niqābninja Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg kjeder meg så jææævlig. Noen forslag til morsomme aktiviteter?Bergenstur. 8D Frem og tilbake til Bergen på tre timer kunne jo vært en morsom utfordring \o/ Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tok BCG-vaksinen på skolen i dag, maken til oppskrytt sprøyte skal man lete lenge etter. Hørt ting som at "stikket er like vondt som 50 vepsestikk samtidig", "det hovner opp til størrelse med en tennisball" og at "det renner blod og gørr ut av det i flere timer etterpå". Det svei jo bare litt da hun sprøytet det inn, jo... Tok den i fjor, er jo meningen å skremme vettet av deg slik at du løper som jente ut fra helsesøsters kontor Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Derfor er det ekstra kult å være første mann som tar den, og fortelle resten hvor jævlig den er! B) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Spilt cod 4 en time nå, mye kulere hjemme enn hos kompiser. Klarte nettop 17 kills i en match *stolt* Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg misliker folk som har noe som helst negativt å si om sprøyter. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tnååh.. hatt en dårlig erfaring? Er ikke redd for sprøyter selv, men elsker å skremme andre, om ikke veldig unødvendig.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg mener at sprøyter er noe av det enkleste og mest bagatellmessige du kommer til å oppleve gjennom hele livet ditt. De som i det hele tatt gruer seg for sprøyter, tenker så kort at det er helt latterlig. Man kommer til å oppleve en million mer smertefulle ting enn et sprøytestikk i løpet av et liv. Ja, jeg har hatt dårlige erfaringer. De dårlige erfaringene er at folk sier at sprøyter gjør vondt og at de gruer seg. Det er bare piss. Man kjenner det nesten ikke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Når dama stikker, tenker jeg: FÆN!!! Og så er det over! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 BTW, jeg gjorde tidenes n00b-error nå. Hadde tenkt å komprimere noen bilder, men måtte ha dem under 10 MB. Jeg presterte å dele dem opp i 1593 forskjellige rar-filer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 1337, da hadde du blitt tilgitt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg mener at sprøyter er noe av det enkleste og mest bagatellmessige du kommer til å oppleve gjennom hele livet ditt. De som i det hele tatt gruer seg for sprøyter, tenker så kort at det er helt latterlig. Man kommer til å oppleve en million mer smertefulle ting enn et sprøytestikk i løpet av et liv. Ja, jeg har hatt dårlige erfaringer. De dårlige erfaringene er at folk sier at sprøyter gjør vondt og at de gruer seg. Det er bare piss. Man kjenner det nesten ikke. Bytt ut sprøyta med en spikerpistol og armen med låret. 10 000 ganger værre Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fæn så stolt jeg er :rolleyes: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det har du sikkert god grunn til å være. congrats! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skjul Fæn så stolt jeg er :rolleyes: Hadde du bare brukt Opera eller Firefox, så hadde du vært meget mye mer kompetent enn flere på min alder! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg bruker Mozilla Firefox, det var bare det at på min PC tar det litt treigt å starte opp MF. Og jeg skulle bare inn kjapt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 In that case; I salute thou! Du skriver med riktig tegnsetting, komma, punktum, store bokstaver og ordentlige formuleringer! Keep it up og gled deg til du får karakterer - du kommer til å gjøre det knallbra i norsk! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Tusen takk Jeg håper etterhvert folka i Gamer.no får opp en funksjon som gjør at man skrive egne anmeldelser sånn som her. Endret 26. februar 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 If you check out this link, you can both submit and encourage others to write a userreview! Hvis du sjekker denne linken, kan du både skrive og oppmuntre andre til å skrive en brukeranmeldelse! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og om du skriver bra, og nok, så vil du jo bli lagt merke til ettersom tiden går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå