Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tok BCG-vaksinen på skolen i dag, maken til oppskrytt sprøyte skal man lete lenge etter. Hørt ting som at "stikket er like vondt som 50 vepsestikk samtidig", "det hovner opp til størrelse med en tennisball" og at "det renner blod og gørr ut av det i flere timer etterpå". Det svei jo bare litt da hun sprøytet det inn, jo... :mellow:

 

Tok den i fjor, er jo meningen å skremme vettet av deg slik at du løper som jente ut fra helsesøsters kontor :lol:

Lenke til kommentar

Jeg mener at sprøyter er noe av det enkleste og mest bagatellmessige du kommer til å oppleve gjennom hele livet ditt. De som i det hele tatt gruer seg for sprøyter, tenker så kort at det er helt latterlig. Man kommer til å oppleve en million mer smertefulle ting enn et sprøytestikk i løpet av et liv.

 

Ja, jeg har hatt dårlige erfaringer. De dårlige erfaringene er at folk sier at sprøyter gjør vondt og at de gruer seg. Det er bare piss. Man kjenner det nesten ikke.

Lenke til kommentar
Jeg mener at sprøyter er noe av det enkleste og mest bagatellmessige du kommer til å oppleve gjennom hele livet ditt. De som i det hele tatt gruer seg for sprøyter, tenker så kort at det er helt latterlig. Man kommer til å oppleve en million mer smertefulle ting enn et sprøytestikk i løpet av et liv.

 

Ja, jeg har hatt dårlige erfaringer. De dårlige erfaringene er at folk sier at sprøyter gjør vondt og at de gruer seg. Det er bare piss. Man kjenner det nesten ikke.

Bytt ut sprøyta med en spikerpistol og armen med låret. 10 000 ganger værre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...