Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Typisk: Jeg skal være med på en presentasjon av kebabnorsk, og så får jeg lyst på kebab.. *sulten* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sendes som brev detta her Men jeg regner med at den kommer nsart. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En uke for et brev? Det var litt drøyt ja. Har selv fått et par brev fra sverige osv, og selv det tok ikke stort mer enn 2 dager. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Brev er såå steinalder! <_< Bare inkompetente jævler som sender brev Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Og der var presentasjonen over. forvirra som jeg var glemte jeg 2 lysbilder Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare for å spørre. Kebabnorsk? Er dette et nytt fag i norske skoler? Vi hadde mer tradisjonelle Norsk, Engelsk, Matte... Nå er det jo over 10 år siden jeg gikk skole da. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De andre gruppene har om nordnorsk, vestnorsk etc. Kebabnorsk er en sosiolekt som har oppstått i invandrermiljøet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jepp. I 2009 lærer man kebabnorsk i skolene, og Bokmål og Nynorsk er likestilte som sidemål. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kebabnorsk er forferdelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Brev er såå steinalder! <_< Bare inkompetente jævler som sender brev Brev kan også brukes om man ønsker å gi folk i det offentlige mer å gjøre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noe man alltid ønsker slik at alt går tregere ellers også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har du aldri hatt en vendetta mot enkeltpersoner eller saksbehandlere? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Bare meg som kjenner sinnet koke når noen presterer ordet "vendetta"? Makan til fisefint ord. Endret 4. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ikke noe spesielt, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bare meg som kjenner sinnet koke når noen presterer ordet "vendetta"? Makan til fisefint ord. Jeg synes vendetta låter skikkelig voldelig jeg, kommer nok av at første gangen jeg hørte ordet vendetta var når jeg så filmen V for Vendetta, og det enkleste for meg er da å forbinde vendetta med vold Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 vendetta = det Ari Behn har holdt på med å rase = det ubetydelige personer gjør når de får aviser til å lage forsider om en ubetydelig ting personen bryr seg om Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har firkløver-sjokolade her, men det er over hodet ikke det som frister nå. Jeg vil ha noe skikkelig søtt og noe surt. Damn, nå fikk jeg ekstremt lyst på firkløversjokolade, har ikke spist det på minst et halvår. Kaster du den over? Endret 4. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det spørs litt egentlig. Hvilken protokoll skal jeg bruke for å sende deg den? Jeg tror ikke sjokolade støtter TCP/IP. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å synes at enkelte ord er fisefine er veldig sneversynt av deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå