Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Forresten, ifølge en mail min far fikk for 40 sekunder siden, er det helgetilbud på ps.no

Edit: Når vi er inne på is, må vi ikke glemme Shave Ice!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Ikke bare 3… VI har fem hvis vi teller med de to SJA episodene DT skal gjestespille i. :D

(Det er ingen hemmelighet at jeg ikke har helt sansen for dalekene.) EXTERMINATE!

Ooo, må nesten få med meg de 2 :D

Hehe, nei. Det er det nok ikke :)

Men nå drar jeg på hytten. Tar med meg litt Doctor Who.

Men blir mest slitsom klipping av gress, selv med motor til hjulene. God helg :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Fargoth, Hei :)

Da var DW S3 ferdig. Siste episoden var helt sinnsykt fanastisk. Hele var lagt opp perfekt, og "Face of Bo" var kremen over i'en. Helt fantastiskfantastiskfantastisk!

Lenke til kommentar

Er så enig så enig, men når det kommer til twisten med the Face of boe var det en ting de ikke tenkte på.

Skjul

Må selvsagt innrømme at det er en fin twist. Hva synest du forresten om The Master?

Husk å se denne får du ser Voyage of the damned. :)

Skjul
Lenke til kommentar

Da gjorde jeg ferdig VM S1, eller Veronica Mars. Sesong 1. Digger seriøst Kristin Bell, heit og morsom dame. Dette blir den tredje gangen på 3 år.

Nei, nå stikker jeg snart på avsluttninga til ungdomsklubben her i området, et par kompiser skal spille for fun i 10-tida. Også blir det en forsettelse på Captain Morgan`s etterpå, siden det er rus -og alkoholfritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...