Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Eg får ikkje opp sia, det var merkeleg.

e: derja.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Jeg synes lite om at moren min har lånt et DVD-cover av meg til å ha et utbrent opptak av Newton på (i sammenheng med jobb på barneskole), uten å spørre meg. Ikke minst at av alle DVD-covrene i stuen, så velger hun et av mine. Spesielt det med Princess Mononke-DVD-en i. Og den blir liggende og slenge oppå noen DVD-covre. Nei dette er særs dårlig likt. :\ Tenk om DVD-en hadde fått riper. Og jeg lette etter det coveret der i minst 10 minutter nå. *Surmuler*

Lenke til kommentar

Så den nettopp, var det hun datteren?

SATAN JEG SKVATT! De statuene er syke :o

Haha, konge. Brilliant episode :D Blir litt tvilsom på statuer etter den episoden :p

Skal forresten bli litt merkelig å se noen vilt "fremmede" inni tardisen :p

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ooooouuuuu.. Det forklarte jo alt. Supergenial episode!

Edit: Han mannen vi møter i Utopia, er det han med det usynlige romkjipet fra Are you my mummy episodene?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Så den nettopp, var det hun datteren?

Er ikke helt sikker , men det står at hun spilte Soothsayer.

Skal forresten bli litt merkelig å se noen vilt "fremmede" inni tardisen :p

Du sier ikke det, blir på en måte en helt ny serie med nye og yngre skuespillere, samt nytt design på TARDISen, pluss at Moffat over jobben til Russell T Davies, så historiene blir fortalt på en litt annerledes måte. Han har forresten lovet at det ikke blir noen daleker.(happy)

Jeg både gleder og gruer meg på samtidig.

Ooooouuuuu.. Det forklarte jo alt. Supergenial episode!

Helt Enig! :D

Han mannen vi møter i Utopia, er det han med det usynlige romkjipet fra Are you my mummy episodene?

Snakker du om kapteinen?så ja...(se Torchwood)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Snart skal Lakus begi seg ut i skogen på en episk reise mot fyll og fanteri. Hele dagen og hele natten vil nok sannsynligvis gå med på å rope både ubetydelige og utydelige ord, setninger og rim, akkompagnert av skogens ulmer og dyr. Det forventes tilstander lik de sidene som omhandler mutilasjon i diverse suspekte omskrivninger av bibelen, så om jeg ikke er pålogget i morgen, frykt ei, Lakus finner en vei.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...