Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 GhostViper, Atsjonas, Bloodlines++ Her er hun som vil bli Matt Smith aka den 11.Doctoren sin nye kompanjong: http://www.guardian.co.uk/media/2009/may/2...ho-karen-gillan Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Konge er (ihvertfall her i bygda) et utrykk for å vise noe positivt. Er noe "konge" så er det bra. Verken dronning eller tier har samme meningen, så jo, det må nødvendigvis være konge. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Eg får ikkje opp sia, det var merkeleg. e: derja. Endret 29. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er flott vær ute. Sitter på terassen med is og koser meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er så skikkelig godtesjuk, selv om jeg spiste drøsser igår natt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 GhostViper, Atsjonas, Bloodlines++ Her er hun som vil bli Matt Smith aka den 11.Doctoren sin nye kompanjong: http://www.guardian.co.uk/media/2009/may/2...ho-karen-gillan Blir spennende å se Blir sikkert grei hun Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 SATAN JEG SKVATT! De statuene er syke :o Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes lite om at moren min har lånt et DVD-cover av meg til å ha et utbrent opptak av Newton på (i sammenheng med jobb på barneskole), uten å spørre meg. Ikke minst at av alle DVD-covrene i stuen, så velger hun et av mine. Spesielt det med Princess Mononke-DVD-en i. Og den blir liggende og slenge oppå noen DVD-covre. Nei dette er særs dårlig likt. :\ Tenk om DVD-en hadde fått riper. Og jeg lette etter det coveret der i minst 10 minutter nå. *Surmuler* Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Atsjonas: Hehe. Det er jo det som er gøy. GhostViper: Håper på det, men tror jeg skal se Fires Of Pompeii igjen for å se hvordan hun er. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Så den nettopp, var det hun datteren? SATAN JEG SKVATT! De statuene er syke :o Haha, konge. Brilliant episode Blir litt tvilsom på statuer etter den episoden Skal forresten bli litt merkelig å se noen vilt "fremmede" inni tardisen Endret 29. mai 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ooooouuuuu.. Det forklarte jo alt. Supergenial episode! Edit: Han mannen vi møter i Utopia, er det han med det usynlige romkjipet fra Are you my mummy episodene? Endret 29. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Så den nettopp, var det hun datteren? Er ikke helt sikker , men det står at hun spilte Soothsayer. Skal forresten bli litt merkelig å se noen vilt "fremmede" inni tardisen Du sier ikke det, blir på en måte en helt ny serie med nye og yngre skuespillere, samt nytt design på TARDISen, pluss at Moffat over jobben til Russell T Davies, så historiene blir fortalt på en litt annerledes måte. Han har forresten lovet at det ikke blir noen daleker.(happy) Jeg både gleder og gruer meg på samtidig. Ooooouuuuu.. Det forklarte jo alt. Supergenial episode! Helt Enig! Han mannen vi møter i Utopia, er det han med det usynlige romkjipet fra Are you my mummy episodene? Snakker du om kapteinen?så ja...(se Torchwood) Endret 29. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Selv om de er kule, kan det være kjekt med en pause fra Dalekene ja Men blir nå spennende å se Vi har nå enda 3 episoder igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Snart skal Lakus begi seg ut i skogen på en episk reise mot fyll og fanteri. Hele dagen og hele natten vil nok sannsynligvis gå med på å rope både ubetydelige og utydelige ord, setninger og rim, akkompagnert av skogens ulmer og dyr. Det forventes tilstander lik de sidene som omhandler mutilasjon i diverse suspekte omskrivninger av bibelen, så om jeg ikke er pålogget i morgen, frykt ei, Lakus finner en vei. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke bare 3… VI har fem hvis vi teller med de to SJA episodene DT skal gjestespille i. (Det er ingen hemmelighet at jeg ikke har helt sansen for dalekene.) EXTERMINATE! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hmpf. <_< Mamma skulle kjøpe is idag, og ho kjøper boksis(eg er ikkje så glad i boksis) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 KOmmet hjem fra en hard skoledag. Nå skal det faen meg bli digg med spilling og soving i helga! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Boksis er jo det beste av alt! Dream Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sørlandsis er best. Lakus, du får ha lykke til! Pass på så Hufsa ikke kommer. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Haha! Fant dette akkurat: Bruker 1: En full kamerat kom på døra. Han bråker og vekker hele huset. Bruker 2: Da burde du ikke sitte her og skrive. Gå og hjelp ham. Bruker 1: Neh. Bare han får mat er han grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå