Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bloodlines, er det Billie Piper du har som avatar? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 En ny følgesvenn, eller bare en de møter? Nei, Han er The Master(Vote saxon). Han er mer en fiende, og er for så vidt en av mine, for å ikke si min favoritt karakter i dw universet. Han absolutt briljant, morsom og ond. (kunne sagt mer, men vil ikke røpe for mye.) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bloodlines, er det Billie Piper du har som avatar? Ja Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Lykke til med Saxon Atsjonas Da har man vært ute og klippet en ganske stor gressplen med vanlig manuell, tohjuls gressklipper av den gode gamle typen som henter kraften sin fra hjulene. Det var slitsomt det. Vil du prøve vår på 4 hjul som trekker på hytten? (må prøve den ut på hele gresset for å forstå den). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvilken episode starter Saxxon i? Husker jeg riktig, er Blink den neste. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Alt er bedre enn den driten familien currently har. Etter at hover-gressklipperen gikk dukken har ikke klippingen vært den samme. :\ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er vanskelig å si uten å ødelegge noe, selv om han på en måte har vært med hele sesongen (du forstår hva jeg mener når du har sett dem). Han dukker ikkje opp i blink, da det er en episode som til med doctoren har en veldig liten rolle. Den episoden er for så vidt fantastisk, og kunne godt egnet seg som en film i seg selv Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 i like turtles! Da får jeg forte meg med støvsuginga, og se DW. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg blir helt varm i hjertet av å se Zealuu mate Lucas (den lille profeten deres). Selv om både tålmodigheten hans og magesekken til ungen tøyes til ytterste bristepunkt tror jeg han koser seg litt.^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hentet fra dagens A-magasin: Charlie (53) fra Rjukan (uteligger) Her ute har jeg det største soverommet noen kan ha, og himmelen er mitt tak. Jeg er fri! Kulden kler jeg ute med varmedress og to soveposer. Vi har det så godt i dette landet, og folk klager over alt. I dag fikk jeg fem brød, som jeg gjerne ville dele med noen. De var bare fuglene som takket ja. Du vet, du skal oppleve å ikke ha noen ting, for å sette pris på lite. Dagens lille tankevekker. Skulle gjerne ønske jeg kunne dele noen av mine ting med denne utrolig positive mannen. Endret 29. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Haha, var skeptisk når jeg startet på den, men med en av de beste engelsktalende nordmennene jeg har hørt, så gikk det veldig bra! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Den var jo bare dårlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tullball. Den var morsom. Sjekk antall innlegg, btw ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tullball. Den var morsom. Sjekk antall innlegg, btw ^_^Fire like er ikke kult. Binære tall er kult. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fire like er konge. Du har spilt poker? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 fire like kan være en tier, eller dronning for den saks skyld også, trenger ikke å være konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå