Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ny følgesvenn, eller bare en de møter?

Nei, Han er The Master(Vote saxon). Han er mer en fiende, og er for så vidt en av mine, for å ikke si min favoritt karakter i dw universet. Han absolutt briljant, morsom og ond. (kunne sagt mer, men vil ikke røpe for mye.)

Lenke til kommentar

Lykke til med Saxon Atsjonas :)

Da har man vært ute og klippet en ganske stor gressplen med vanlig manuell, tohjuls gressklipper av den gode gamle typen som henter kraften sin fra hjulene. Det var slitsomt det.

Vil du prøve vår på 4 hjul som trekker på hytten? (må prøve den ut på hele gresset for å forstå den).

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si uten å ødelegge noe, selv om han på en måte har vært med hele sesongen (du forstår hva jeg mener når du har sett dem). Han dukker ikkje opp i blink, da det er en episode som til med doctoren har en veldig liten rolle. Den episoden er for så vidt fantastisk, og kunne godt egnet seg som en film i seg selv

Lenke til kommentar

Hentet fra dagens A-magasin:

Charlie (53) fra Rjukan (uteligger)

Her ute har jeg det største soverommet noen kan ha, og himmelen er mitt tak. Jeg er fri! Kulden kler jeg ute med varmedress og to soveposer. Vi har det så godt i dette landet, og folk klager over alt. I dag fikk jeg fem brød, som jeg gjerne ville dele med noen. De var bare fuglene som takket ja. Du vet, du skal oppleve å ikke ha noen ting, for å sette pris på lite.

Dagens lille tankevekker. Skulle gjerne ønske jeg kunne dele noen av mine ting med denne utrolig positive mannen.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...