Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sikkert kjekt det. Akkurat nå kjeder jeg meg veldig, holder på å sette opp et nettsted og jeg er helt elendig i dreamweaver.

Planene mine for dagen er at jeg skal hjem for å passe hunden, siden resten av familien reiser på campingtur i pinsen. Lurer på hva jeg skal finne på. :hmm:

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

God morgen forumfolk!

Jeg har hjemmedag i dag, og det er jo ganske deilig :) Men, det er jo alltid en hake med hjemmedager, og jeg må pakke seiltøyet mitt (skal seile i pinsen) lage middag, bake et eller annet, rydde rommet og muligens gjøre noen flere ting..

Hva driver dere med?

Endret av Error
Lenke til kommentar
Noen som kan komme på noe jeg lage videoblog av? Vi fikk i oppgave på MK å lage en blog, og siden jeg er ferdig med alt, må jeg lage videoblog. Noen som har noen idée om hva jeg kan lage.
Blogg om sosiale medier, TPB og #warnerfail. Du er sikkert den eneste som ikke har gjort det enda.
Lenke til kommentar
Skriv en anmeldelse av TrackMania: Nations. :)

Kanskje det ja, men må prøve det ut først og jeg er på skolen nå så...

Noen som kan komme på noe jeg lage videoblog av? Vi fikk i oppgave på MK å lage en blog, og siden jeg er ferdig med alt, må jeg lage videoblog. Noen som har noen idée om hva jeg kan lage.
Blogg om sosiale medier, TPB og #warnerfail. Du er sikkert den eneste som ikke har gjort det enda.

Warnerfail?

Lenke til kommentar
Den ble 6 - 0 i favør av det andre laget. :rolleyes:

5 - 14 til oss. B) Jeg scorte tre av dem. Vi spillte 5'er. Nesten alle på laget scorte. Vi var 11 stk.

:D

Haha, spiller femmer... ^_^ :thumbup:

Det var tider, når man kunne drible hele banen og score tosifret i løpet av en kamp.

Tiden når jeg spilte 7'er var vel den morsomste, da var jeg faktisk ekstremt god.

Det endret seg dessverre litt når jeg begynte på 11, fikk en mer defansiv rolle.

Vil si at jeg er rimelig god fortsatt, da jeg både spiller på bylag og er med på kretslaget.

Dessverre sliter jeg med skade, og har mistet mye trening, så det blir vanskelig å komme tilbake, samt at jeg har mistet mange viktige kamper i høyere divisjoner.

Vet, 7'er er best. Mye gøyere. Men det som er gøy med 5'er er at man springe over hele banen og score. :D

@Laland: Synest at det er rart at ingen grep inn når jeg/Kris delte Home-betaen på Diskusjon.no

Lenke til kommentar
@Laland: Synest at det er rart at ingen grep inn når jeg/Kris delte Home-betaen på Diskusjon.no

Vel, nå er ikke jeg aktiv eller i noen maktposisjon på Diskusjon.no så det vet jeg ikke noe om. På dette forumet hjelper vi ikke til med å bryte EULA'er, uansett hva dere foretar dere på andre forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...