Rider of Reason Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) God Morgen godtfolk. I dag ble det en tidlig morgen med barnepass for meg. Edit: Hvilke planer har dere andre for denne dagen? Endret 29. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Det er sikkert kjekt det. Akkurat nå kjeder jeg meg veldig, holder på å sette opp et nettsted og jeg er helt elendig i dreamweaver. Planene mine for dagen er at jeg skal hjem for å passe hunden, siden resten av familien reiser på campingtur i pinsen. Lurer på hva jeg skal finne på. Endret 29. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Planene for dagen er å gjøre meg ferdig her på NAV, gå hjem, ta smertestillende, vente på kjæresten, spille GTA IV og/eller pokemon. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ah Pokemon, der sier du noe. Må huske å hente pakken med Pokemon Platinum i dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vi skal se på Sicko i engelsktimen nå, men engelsklæreren bruker Windows Media player til å se på DVD. Fail. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som kan komme på noe jeg lage videoblog av? Vi fikk i oppgave på MK å lage en blog, og siden jeg er ferdig med alt, må jeg lage videoblog. Noen som har noen idée om hva jeg kan lage. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Langhelg er skikkelig digg! Kombinert med 40 minutter E3 preview fra Gametrailers.com og en saftig båttur senere idag blir det ganske bra! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vaenas: Spillanmeldelse? Eller noe annet tilknyttet spill. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Spillanmeldelse? Da må jeg jo kjøpe et nytt spill, har ikke penger til det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Skriv en anmeldelse av TrackMania: Nations. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) God morgen forumfolk! Jeg har hjemmedag i dag, og det er jo ganske deilig Men, det er jo alltid en hake med hjemmedager, og jeg må pakke seiltøyet mitt (skal seile i pinsen) lage middag, bake et eller annet, rydde rommet og muligens gjøre noen flere ting.. Hva driver dere med? Endret 29. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Legger sammen pcen om et minutt, for å så skyndte meg til toget. Langhelg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som kan komme på noe jeg lage videoblog av? Vi fikk i oppgave på MK å lage en blog, og siden jeg er ferdig med alt, må jeg lage videoblog. Noen som har noen idée om hva jeg kan lage.Blogg om sosiale medier, TPB og #warnerfail. Du er sikkert den eneste som ikke har gjort det enda. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Skriv en anmeldelse av TrackMania: Nations. Kanskje det ja, men må prøve det ut først og jeg er på skolen nå så... Noen som kan komme på noe jeg lage videoblog av? Vi fikk i oppgave på MK å lage en blog, og siden jeg er ferdig med alt, må jeg lage videoblog. Noen som har noen idée om hva jeg kan lage.Blogg om sosiale medier, TPB og #warnerfail. Du er sikkert den eneste som ikke har gjort det enda. Warnerfail? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har lyst til å se John Cleese i Grieghallen, men var litt dyrt da, rundt 1000. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Satt opp poll i forumtreff-tråden nå, hvor du kan stemme på de helgene du ikke kan komme på. Endret 29. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Den ble 6 - 0 i favør av det andre laget. :rolleyes: 5 - 14 til oss. B) Jeg scorte tre av dem. Vi spillte 5'er. Nesten alle på laget scorte. Vi var 11 stk. Haha, spiller femmer... ^_^ Det var tider, når man kunne drible hele banen og score tosifret i løpet av en kamp. Tiden når jeg spilte 7'er var vel den morsomste, da var jeg faktisk ekstremt god. Det endret seg dessverre litt når jeg begynte på 11, fikk en mer defansiv rolle. Vil si at jeg er rimelig god fortsatt, da jeg både spiller på bylag og er med på kretslaget. Dessverre sliter jeg med skade, og har mistet mye trening, så det blir vanskelig å komme tilbake, samt at jeg har mistet mange viktige kamper i høyere divisjoner. Vet, 7'er er best. Mye gøyere. Men det som er gøy med 5'er er at man springe over hele banen og score. @Laland: Synest at det er rart at ingen grep inn når jeg/Kris delte Home-betaen på Diskusjon.no Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 @Laland: Synest at det er rart at ingen grep inn når jeg/Kris delte Home-betaen på Diskusjon.no Vel, nå er ikke jeg aktiv eller i noen maktposisjon på Diskusjon.no så det vet jeg ikke noe om. På dette forumet hjelper vi ikke til med å bryte EULA'er, uansett hva dere foretar dere på andre forum. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ja, jeg vet at du ikke er moderator på Diskusjon.no. Jeg ville dele den fordi jeg ville gi andre gleden med å prøve nye Uncharted. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er fortsatt imot retningslinjene til Sony, og vi ønsker ikke å bidra til å bryte slikt. Grunnen til hvorfor du deler gjør ikke noen forskjell på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå