Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, det var et typisk problem med Rome: Total War. Fiendtlige nasjoner gikk nesten aldri med på våpenhviler. Du kunne tilby dem hele ditt nasjonale budsjett for et år. De viste ikke tegn til å ville gå i våpenhvile. Og de ytterst få gangene du får til å inngå en våpenhvile går det søren ikke mer enn et år eller to før de angriper deg igjen. :\

Lenke til kommentar
Den ble 6 - 0 i favør av det andre laget. :rolleyes:

 

5 - 14 til oss. B) Jeg scorte tre av dem. Vi spillte 5'er. Nesten alle på laget scorte. Vi var 11 stk.

 

:D

 

 

Haha, spiller femmer... ^_^ :thumbup:

 

Det var tider, når man kunne drible hele banen og score tosifret i løpet av en kamp.

Tiden når jeg spilte 7'er var vel den morsomste, da var jeg faktisk ekstremt god.

Det endret seg dessverre litt når jeg begynte på 11, fikk en mer defansiv rolle.

Vil si at jeg er rimelig god fortsatt, da jeg både spiller på bylag og er med på kretslaget.

Dessverre sliter jeg med skade, og har mistet mye trening, så det blir vanskelig å komme tilbake, samt at jeg har mistet mange viktige kamper i høyere divisjoner.

 

Digg. Klarte å kutte tvers igjennom halve tommelneglen på jobb i dag.

 

 

Skjul

 

Høvel i bakgrunn og greier. Ta en titt innom "barbertråden", slik at du kan lære deg hvordan en ordentlig mann skal barbere seg! :p

 

God natt folket! Skal legge meg nå. Skal på tur til Danmark i pinsen, så vi sees på onsdag folkens! ;)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...