Rider of Reason Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 God kveld i stova. Nå har jeg netopp kommet hjem etter å ha rigget lys og lydanlegg for en konsert. Hvilke astronomiske begivenheter finner sted her da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Vært på skolen i dag for det meste uten lærer, og med forferdelig dårlig selvdisiplin og arbeid som skulle gjøres i løpet av timen vi var alene (kunne ikke dra hjem) hvis vi ikke vil få fravær, er win. Så var det en historieprøve på slutten av dagen der nesten alle viste spørsmåla til på forhånd... Så var det rett til flytting av trestupper og annet materiale som dukker opp når man kutter ned trær fra hager til personlig sted hvor vi skal ha ved, noen timer. Så var det double big mac time. Og så var det forum time. Og nå er det lekser time, spanskframføring som visstnok skal være i morra, på spansk... Endret 27. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen som har shoppet noe fra Cafe Press og kan si noe om kvaliteten på bildene som blir printet på genserne? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Rider, etter å ha lest hva du skrev i "nick" tråden ble jeg enda mer giret på å lese boken din. Håper du får den ut! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Trist kamp idag, Soap MacTavish? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Deilig å ikke holde med Manchester nå! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lyst å vite hva jeg vil si til deg nå, Laland? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Egentlig ikke. Må minne deg på retningslinjene her, altså. Edit: Der var det over! 2-0 til Barcelona. Fine ting, er egentlig fornøyd så lenge et visst røddraktet fotballag fra England uten et dansk bryggeri på brystet ikke vinner. Endret 27. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Triste saker. Folk hadde spådd tiårets kamp, men det ble istedet en kjedelig, trist kamp. Klart, om man var Barcelona-fan hadde man vært glad, men det var allikevel ingen stor kamp. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Si meg, hva har dere på som valg i Spotify radioen? Skulle ønske man kunne se hvilken kategori sangene spilleren ender opp med å gi, hører til, siden det er ikke alltid jeg vet^^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 JA! Barca vann! Eit mirakel! Man U er ikkje lenger Europas beste lag! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jaja.. Det var synd det United tapte. Flere som så kampen?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fulgte en liveblog på VG. Gidder ikke bruke båndbredde på å streame. Det var det eller å se på TV, og hallo, hvem gjør vel det? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hehe.. Måtte dra meg vekk fra dataen i kveld for å se kampen, men det var åpenbart et dårlig valg.. Jaja livet går videre. <_< Endret 27. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ikke jeg i hvert fall! Har ikke kanalen og hvis jeg hadde, ville jeg nok ikke sett den uansett. Bryr meg utrolig lite om fotball, for det er vel det det er snakk om? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 FUck Yeah! Man United tapte! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) @Laland: Vanlige folk? Endret 27. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vanlige folk teller ikke. Folk flest er ikke på Innlegg.no; ergo, de teller ikke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er ikke så veldig lei meg etter den kampen. Vi vant jo Premier League. Når er neste CL? Har glemt om det er hvert år eller om det er mønster. Ble nemlig skikkelig fotballinteressert i fjor, skjønner du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå