Nøtte Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen som blir med på Team Fortress 2 om noen få strakser... 10-20 min? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Lolidude spiller nå, da. Join han, du. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det vet jeg allerede tenkte på å få med flere. Vi er nå 5 stykker som skal spille... Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 In Arizona, you cannot drive past the same place more then 3 times in one hour. It's a law. Fy søren så mange rare regler det finnes rundt om kring :wacko: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Når og hvorfor havnet Gjett filmen på lekeplassen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 FAEN I HELVETE! Greit nok at lillesøsteren min gråter, selv om det i seg selv er irriterende, det var tross alt "hennes" dyr som døde, men nå har stan meg lillebror begyt å gråte også. Og det er KUN for oppmerksomhet. Kjenner igjen hans falske gråt lang vei, og den er enda mer irriterende enn vanlig gråt. Kall meg hva du vil, det er irriterende! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du gjør rett i å irritere deg. Det er frustrerende når livet går sin gang, og især når andre skal "ha noe" ut av det (her med falsk gråt). Glad jeg er yngstemann! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Forstår hvorfor du irriterer deg over broren din for det er dårlig gjort å bruke andres ”skader” til personlig vinning. Men jeg forstår hvorfor søsteren din er deprimert. For jeg husker godt da den ene katten min (Spike) forsvant for noen år siden og jeg hang opp lapper absolutt overalt. Og ca3.uker etter fikk jeg sms hvor det stod: Har du funnet katten din enda? Og jeg ble så glad, men da de ringte sa de at de hadde funnet han påkjørt ca. 6km unna hvor jeg bor. Min far kjørte meg derfor bort dit og jeg fikk se katten. De hadde puttet han i en bosspose fult av annet boss så de måtte grave han frem (noe jeg synes var ganske respektløst), Jeg så med en gang at det var min Spike og jeg kjente tårene begynte å komme. De la han dermed i annen pose og gav han til meg, og han var tung, mye tungere enn han pleide å være, Min far gikk dermed for å hente bilen. Jeg stod der, tårene ville ikke slutte å renne og jeg greide ikke å få frem en lyd. På dette tidspunktet dukket selvsagt min daværende sjef opp, men så gråtkvalt som jeg var, greide jeg ikke å si noe. Min far kom en stund senere med bilen, og vi kjørte hjem der vi gravde et hull i hagen. Dette er kanskje to år siden nå, men jeg husker det som om det var i går. Og jeg savner han fremdeles. Dette ble kanskje litt mye, men jeg blir ganske knyttet til dyr. Det jeg prøver å si er: La søsteren din være trist, men kjeft på din bror! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hmm, har bodd for en gård, og hvis dere vil så kan jeg toppe det der... Men skjønner godt reaksjonen din. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da er jeg hjemme igjen, akkurat tidsnok til denne Uncharted 2-betakode konken. 200 koder deles ut - førstemann til mølla! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg vant. http://www.spillmagasinet.no/default.aspx?...&id=2634452 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Flott HCG, men jeg rakk det akkurat. Kom hjem fra kampen for nøyaktig 4 minutter siden, så du kan gi den til noen andre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Eh...Jeg skal dele ut til hele forumet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sa jeg at det ikke ble noe filmnatt? Nå sitter vi her, 4 store og sterke karer klare til å se alle 3 LOTR extended. Godter til 600 kroner gjør nok saken. Takker for idag Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja, du sa faktisk det. Så, hvorfor ble det filmnatt likevel? ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg har vært å jobbet i dag. 4 timer med opplæring, gikk ganske bra. Snakkes i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fordi jeg tilba at vi kunne ha det hos meg istedenfor. Det er nesten win/win situasjon, hvis du ser bortifra ryddinga. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må..se..ferdig..CL..finale.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da stikker jeg! Kos dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå