Vistula Uhlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kvar samanlikna eg dei med terroristar? Eg har absolutt ikkje sånne meingar, eg berre kan ikkje fordra verken laget eller spelerane, men dessverre er dei for tida eit av Europas aller beste lag. Eg beklagar for mine uttalalsar, som var utruleg tåpelege når eg ser over dei igjen. Eg skal prøve å halde meg meir seriøs i framtidige fotballdiskusjonar(Så lenge vi(eg) held oss unna Theo Lucius-.-) There, can we move on? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Morsomt å høre på album jeg ikke har hørt på 5-6 år. Minner er en fin ting. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kvar samanlikna eg dei med terroristar? Alle normale, oppegåande menneske veit at Man U er eit drittlag som vi alle burde avsky like mykje som vi gjer med terror(så lengje det ikkje er mot nazistar eller kommunistar, da er det motstandskamp). Der. Å si at vi burde avsky dem like mye som terror er å sammenligne dem med terror(ister). We can move on now Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Skulle du sett, jaja, som eg sa så beklagde eg. (Eg har forresten aldri møtte ein 14åring som har lagt seg så flat som eg gjorde i mitt forrige innlegg... Veit ikkje kven det seier meist om; meg eller 14åringar generelt) Since we can move on: -------- Clapton er genialt, lenge sidan eg høyrte på han no, hadde eigentleg tenkt til å høyre på Pink Floyd, men det hadde dei ikkje på Spotify, så da blei det Clapton. Endret 27. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg kjeder meg, noen som har noe gøy å fortelle eller snakke om? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jeg skriver rapport fra en ekskursjon i økologi til Østensjøvannet. Ustyrtelig festlig, ikke sant? Endret 27. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ja kjempe Naturfag er for så vidt et av de fagene jeg ikkje savner, og det å skrive rapporter må være noe av det kjedeligste i skolesamenheng. Lykke til med det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg skriver rapport fra en ekskursjon i økologi til Østensjøvannet. Ustyrtelig festlig, ikke sant? "Do you know what's interesting about caves, Leonard?" ... "Nothing" Det evige sitatet fra TBBT kan overføres til din rapport Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Naturfagslæreren setter sikkert pris på det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Naturfag her til gårds også. DNA, bioteknologi, miljøkriser og bærekraftig utvikling fordelt på 150 sider. Moro! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bølgekraft er veien å gå, Laland. Finn ut om Pelamis Wave Energy Converter, det er maskinen som får jobben gjort! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I morgen har vi matte hele dagen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bare synd at det hjelper utrolig lite når hovedtema er arv og genmateriale. Takk for tips, though. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjekke greier. Idag hadde vi skuespill på skolen. Jeg var James Bond. Jeg kommer i avisen, fikk jeg beskjed om. Da begynte jeg neste å av flauhet... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hoho. Har avisen en nettside? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er jo bare skøy da. Avisen er moro å være i. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bare synd at det hjelper utrolig lite når hovedtema er arv og genmateriale. Takk for tips, though. Du sa jo at det var om bærekraftig utvikling og miljøkriser også. En utmerket anledning til å trekke inn Pelamis. Husker jeg hadde muntlig eksamen om energi i 10. klasse. Det var tider. Og selvfølgelig da jeg jobbet med fornybar energi i en temauke. Mye moro. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Joda, men læreren er veldig fæl på at det bare er ting fra boka som teller. De største oppgavene blir om genteknologi, og derfor vil de dominere poengene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hoho. Har avisen en nettside? Det er jo bare skøy da. Avisen er moro å være i. Heldigvis har ikke avisen nettside. Eller jo, denne, men man må ha passord. Hacke, anyone? ^_^ Kommer med bilde, da. Endret 27. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Stikker straks på fotballkamp, og får derfor (sannsynligvis) ikke med meg dette. Om noen herfra som ikke er interessert i denne betaen gidder å bruke 5 minutter rundt kl 22.00 på å skaffe en nøkkel til meg, hadde jeg blitt eviiig takknemlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå