Vistula Uhlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bodø-Glimt og Tromse er bra Held du med begge to? Er ikkje det litt som å halde med både Man U og City, berre i ein mindre grad? 1. Ikke si "ManU", det er nedsettende om laget og blir også brukt for å håne spillerne som døde i flyulykken i München.2. Selv om man misliker et lag er det ikke nødvendig å oppføre seg som man er 5 år gammel og bare slenge dritt. 1. Ting utviklar seg, no er det berre eit anna namn for Man U. Dei fleste så kalla fans av det laget i Noreg(helst dei yngre) brukar det, istadenfor Manchester United 2. Meiner du eg berre slenger drit? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Odd Grenland er best uansett, så er ikke noe å si på det. drugiS, det er det siste jeg tenkte på når jeg skrev det, så det var såvisst ikke nedlatende ment. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nervene er høye før kveldens match. Får håpe vi klarer det. Laland: Vi United-fans kan spotte en Liverpool supporter på veldig lang avstand Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Eller så har jeg tidligere sagt at Liverpool er tingen for meg. Dere skal få være så sære dere vil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det teiteste som fins er folk som krangler om hvilket lag som er best. Samme som å krangle om hvilke farger som er best. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 La meg stille et spørsmål. Tatt litt ut av luften. Hvorfor tror dere at enkelte mennesker sier at "Musikk høres mye bedre ut på vinyl."? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ting utviklar seg, no er det berre eit anna namn for Man U. Dei fleste så kalla fans av det laget i Noreg(helst dei yngre) brukar det, istadenfor Manchester United Fortsatt ingen grunn for deg å bruke det, siden det oppfattes som nedlatende av fans som har fulgt klubben en stund. Om noen yngre tilhengere som ikke vet bedre bruker "ManU", betyr det ikke at alle andre trenger å si det. Det betyr heller ikke at det trenger å bli et vanlig kallenavn på laget. 2. Meiner du eg berre slenger drit? Les innlegget ditt. Så tenker du deg om. Tror du jeg synes du slenger dritt? Det kan se sånn ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nostalgi og kanskje å være litt sær? Noen skal vel på død og liv alltid bruke det formatet de ble introdusert for så lenge de kan. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Ting utviklar seg, no er det berre eit anna namn for Man U. Dei fleste så kalla fans av det laget i Noreg(helst dei yngre) brukar det, istadenfor Manchester United Fortsatt ingen grunn for deg å bruke det, siden det oppfattes som nedlatende av fans som har fulgt klubben en stund. Om noen yngre tilhengere som ikke vet bedre bruker "ManU", betyr det ikke at alle andre trenger å si det. Det betyr heller ikke at det trenger å bli et vanlig kallenavn på laget. 2. Meiner du eg berre slenger drit? Les innlegget ditt. Så tenker du deg om. Tror du jeg synes du slenger dritt? Det kan se sånn ut. 1. Du seier jo seier jo sjølv at det er noko negativt om laget, og da vil eg - som Arsenal fan - bruke det, sidan eg faktisk ikkje kan nemne Man U som noko positivt. 2. Eg sa det eg meiner, eg har ingen varme følelser for Man U, og eg tviler på at du har nokre varme følelsar for Arsenal, eg skriv berre det eg meinar. Viss du syns eg sleng drit, så får du meine det. Vi bur i eit fritt land. Edit: Men no gidd eg faktisk ikkje diskutere meir fotball på denne måten, eg kan derimot godt vere med i ein meir seriøs, viss folk ønskjer det. Endret 27. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det teiteste som fins er folk som krangler om hvilket lag som er best. Samme som å krangle om hvilke farger som er best. Det er ingen konkurranse mellom farger. De spiller aldri kamper seg imellom. I fjor vant Manchester United klubb-VM, Champions League og den serien i verden med antakeligvis høyest nivå, Premier League. I år har de vunnet Premier League og er i finalen i Champions League. Jeg mener det er ganske sterke indikatorer på at Manchester United er verdens beste lag, i hvert fall i fjor. Det året Liverpool eller hvilket som helst annet lag klarer det samme, skal jeg gladelig innrømme at de er best. Det betyr ikke at jeg holder med dem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er ingen konkurranse mellom farger. Det kommer an på hvordan du ser det. En farge kan for eksempel være veldig dominerende over andre, og den kan forandre hvordan fargene rundt bli oppfattet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det var da uansett ikke poenget. Jeg regner med at Atsjonas brukte farger som eksempel fordi det er helt subjektivt hvilken man liker best, fotballag kan man til en viss grad måle hvilket som er best. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Forresten nye smileys ute! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Korleis kan det diskuterast fargar? Alle veit at raudt er kulast, det representerar trass alt venstresida. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Nostalgi og kanskje å være litt sær? Noen skal vel på død og liv alltid bruke det formatet de ble introdusert for så lenge de kan.Vinyl har en "varmere" lyd, det kommer man ikke bort i fra. Om det er placebo eller ikke betyr fint lite såfremt man merker det selv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har ikke hørt mye på vinyl selv, men tviler på at jeg hadde hørt forskjell på det og en høykvalitets datafil. Grønn er forøvrig den kuleste fargen. Ikke bare fordi det er moderator-fargen, men fordi det er sånn. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Grønn har alltid vært min favorittfarge også. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Grøn er slettes ikkje verst, det står for miljøet, og det er også positivt. Ein farge alle liker, er jo beige. Verdas meist nøytrale farge. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Svart er min ynglingsfarge. Hvorfor? Fordi den får alle andre farger som står sammen med den til å skinne! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Flosshatt, det at du sammenligner United med terrorister vil være noe jeg kaller å slenge dritt. Jeg har ikke noe til overs for hverken Arsenal, Brann eller Bayern heller, men det betyr ikke at jeg sammenligner dem med Al Qaida. At du sier noe sånt får meg til å forstå alderen din litt bedre. En yngre fetter av meg som er 14 år gammel, sier nemlig noe av det samme. "United fortjener å dø, plasser dem på månen og spreng den." Endret 27. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå