Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Ikveld skal jeg og 3 venner ha LOTR Extended marathon. Blir vel rundt 11-12 timer. Det blir artig! ^_^

Lenke til kommentar

Jeg har 270 og noe poster tror jeg. Det er halveis til ... Ingensteds. Nuvel.

Idag har jeg hatt eksamen i diskret matematikk. Ikke så veldig gøy at det gjør noe. Men jeg tror det gikk bra da.

Edit: 280 og noe poster nå vist. Går jo "fort" framover dette. Men jeg tar igjen på antall ord skrevet på forumet da.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Ja, særlig den “nynorsk” posten din, som sikkert inneholdt mer ord enn alle mine poster til sammen. :p

Nå skal jeg se noen DW episoder. Chao!

Det skal jeg også, eller for å være mer nøyaktig så skal jeg se Infinite Quest, som da er en av tegneseriene. Utrolig at jeg ikke har sett den enda. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Forresten så fikk jeg 4+ på en engelsk stil om tidsreise. "You really have some amazing ideas". Da ble jeg glad ^_^

Lenke til kommentar

Hmm, fant nettopp ut at jeg hadde lyst på ganske mange forskjellige spill. Synd at jeg verken har tid eller samvittigheten til å "sløse" med penger :cry:

Mirror's Edge, Gears of War 1+2, Halo Wars, Resident Evil 5, Uncharted: Drake's Fortune og mange andre!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Vi hadde musikkprøve på skulen idag :S Eg har ikkje hatt musikk på mange veker, og visste ikkje kva vi skulle ha om, eller at vi i det heile skulle ha prøve. Det var heldigvis ein lytteprøve, så klarte sikkert å tippe rett til ein del. Forrige musikkprøve fekk eg 6 på, men her blir eg glad viss eg får ein 4ar(sjølvom eg trur ein 3ar er meir realistisk :( )

Lenke til kommentar

God dag, folkens. B)

Når du er ferdig med å bygge, satt opp bios'en og maskinen er klar, ja. Da legger du inn Windows som på en hvilken som helst annen maskin. Vil forresten anbefale deg å kjøpe to harddisker på 500gb hver - ikke bare er de lettere å holde adskilt når det gjelder partisjoner, men hvis den ene skulle gå istykker har du den andre å "falle tilbake" til. Er også raskere hvis du skanner virus på den ene og laster spill/filmer fra den andre.

edit: Forresten.. http://www.break.com/index/monkey-goes-for-a-ride.html

Eh...Hva er BIOS? Og hvordan setter jeg dem opp?

Har bare brukt Bios på emulatorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...