Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 http://www.vgtv.no/?id=22607&category=1 SSsssSSssssSsssssss Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Faen. Jeg kommer til å få 2 på prøvemuntligen <_< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Matte du kom opp i? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hvordan regner jeg ut de to andre sidene: http://bildr.no/view/419010 ? Sånn her :-) oppgaven løses enkelt med algabra og pythagoras læresettning. Dette er pythagoras leresettning. Skjul Slik regner du ut og setter opp et algebra stykke av det hele. Skjul Side A i trekanten (katet) er 3m Side B i trekanten (hypotenusen) er 3,46m Side C i trekanten (katet) er 1,73m Endret 26. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o No skal eg lage meg mat, og så er det House Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Stakkars slangen Ekspertene mener at den kommer til å dø snart, og i mellomtiden vil den nok ikke ha det så alt for bra med massevis av turister som skal ta bilder av den mens den sitter i kassen sin. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 *snip* Fant d ut for lenge siden, men du skal jammen ha kred for at du gidder å gjøre så mye for lille meg. *stående applaus for nøtte* Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Satt og spiste derfor så lang tid:-) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o No skal eg lage meg mat, og så er det House Jeg har lyst på noen kule t skjorter også. Har du eller noen andre noen linker til noen sider som er bra? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o No skal eg lage meg mat, og så er det House Jeg har lyst på noen kule t skjorter også. Har du eller noen andre noen linker til noen sider som er bra? cafepress, t-shirthell, og utenom de to nekter jeg egentlig å gi vekk linker, for jeg liker å være en av veldig, veldig få som går med de klærne jeg kjøper på nettet. 8D Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmm. Kjøp deg en 360 du, og spill Gears 2 med oss. Skal ha meg PC til 10.000 først. Tror dere Komplett.no kan bygge den til meg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bygg PC til 9.000,- og en Xbox 360 til 999,-. Komplett.no bygger for deg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o No skal eg lage meg mat, og så er det House Jeg har lyst på noen kule t skjorter også. Har du eller noen andre noen linker til noen sider som er bra? cafepress, t-shirthell, og utenom de to nekter jeg egentlig å gi vekk linker, for jeg liker å være en av veldig, veldig få som går med de klærne jeg kjøper på nettet. 8D enig der, ellers vet jeg om småsider, men de er forsåvidt store og har konge utvalg digger "this t-shirt is only blue when im thinking about midgets" også er den blå Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o No skal eg lage meg mat, og så er det House Jeg har lyst på noen kule t skjorter også. Har du eller noen andre noen linker til noen sider som er bra? Kan anbefale Ban T-shirts, viss du vil ha politiske t-skjorter. Der var det ein del kule. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ok. Takk Eplefe og Flosshatt for det. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bygg PC til 9.000,- og en Xbox 360 til 999,-. Komplett.no bygger for deg. Vil ha med harddisk, for jeg vil ikkje kjøpe. Skal jeg bare sende mail og spørre sånn?: Hei! Jeg lurer på om dere bygger PC'er ut av deler jeg velger? Og koster det at dere bygger for meg? Jeg har aldri bygd PC, skjønner du. Hilsen uerfart PC-bygger. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Wow, t-shirthell hadde råe t-skjorter^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o No skal eg lage meg mat, og så er det House Jeg har lyst på noen kule t skjorter også. Har du eller noen andre noen linker til noen sider som er bra? http://www.t-shirthell.com Mange way over the line, men en del i Torsopants-seksjonen er konge. Har selv kjøpt 6 skjorter derfra, frakt går overraskende fort og det er fin kvalitet på skjortene. Edit: For sein ^^ Har også http://www.t-shop.no som har noen ålreite. Desverre har de skjortene en lite reklame på den ene armen (ikke store greiene) men det er nok til å irritere meg Siden funker visst ikke. Endret 26. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Bygg PC til 9.000,- og en Xbox 360 til 999,-. Komplett.no bygger for deg. Vil ha med harddisk, for jeg vil ikkje kjøpe. Skal jeg bare sende mail og spørre sånn?: Hei! Jeg lurer på om dere bygger PC'er ut av deler jeg velger? Og koster det at dere bygger for meg? Jeg har aldri bygd PC, skjønner du. Hilsen uerfart PC-bygger. Komplett bygger ikke bærbare pc'er. Da må du på Dell. Er usikker på om du skulle ha stasjonær dog For det gjør de. Endret 26. mai 2009 av Genetics Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Huff, etter postene mine i dag må det jo virke som om jeg har 1 i matte, men jeg har altså 4. Siste spørsmål for i kveld. Jeg går 1 km. PÅ det bruker jeg 25 min. Hvor stor gjennomsnittsfart har jeg da og hvordan regner jegf det ut? PÅ forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå