Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan regner jeg ut de to andre sidene:

http://bildr.no/view/419010

?

Sånn her :-)

oppgaven løses enkelt med algabra og pythagoras læresettning.

Dette er pythagoras leresettning.

Skjul
IMAG0005.jpg

Slik regner du ut og setter opp et algebra stykke av det hele.

Skjul
IMAG0006.jpg

Side A i trekanten (katet) er 3m

Side B i trekanten (hypotenusen) er 3,46m

Side C i trekanten (katet) er 1,73m

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o

No skal eg lage meg mat, og så er det House :)

Jeg har lyst på noen kule t skjorter også. Har du eller noen andre noen linker til noen sider som er bra?

Lenke til kommentar
Da har eg bestilt t-skjorter frå Ban T-Shirt, ganske kule politiske t-skjorter. Har faktisk ingen politiske t-skjorter frå før! :o

Jeg har lyst på noen kule t skjorter også. Har du eller noen andre noen linker til noen sider som er bra?

cafepress, t-shirthell, og utenom de to nekter jeg egentlig å gi vekk linker, for jeg liker å være en av veldig, veldig få som går med de klærne jeg kjøper på nettet. 8D

Lenke til kommentar

cafepress, t-shirthell, og utenom de to nekter jeg egentlig å gi vekk linker, for jeg liker å være en av veldig, veldig få som går med de klærne jeg kjøper på nettet. 8D

enig der, ellers vet jeg om småsider, men de er forsåvidt store og har konge utvalg :D

digger "this t-shirt is only blue when im thinking about midgets" også er den blå :p

Lenke til kommentar

Kan anbefale Ban T-shirts, viss du vil ha politiske t-skjorter. Der var det ein del kule.

Lenke til kommentar
Bygg PC til 9.000,- og en Xbox 360 til 999,-. Komplett.no bygger for deg.

Vil ha med harddisk, for jeg vil ikkje kjøpe. Skal jeg bare sende mail og spørre sånn?:

Hei!

Jeg lurer på om dere bygger PC'er ut av deler jeg velger? Og koster det at dere bygger for meg?

Jeg har aldri bygd PC, skjønner du.

Hilsen uerfart PC-bygger. :)

Lenke til kommentar

http://www.t-shirthell.com

Mange way over the line, men en del i Torsopants-seksjonen er konge. Har selv kjøpt 6 skjorter derfra, frakt går overraskende fort og det er fin kvalitet på skjortene.

Edit: For sein ^^

Har også http://www.t-shop.no som har noen ålreite. Desverre har de skjortene en lite reklame på den ene armen (ikke store greiene) men det er nok til å irritere meg :p

Siden funker visst ikke.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Bygg PC til 9.000,- og en Xbox 360 til 999,-. Komplett.no bygger for deg.

Vil ha med harddisk, for jeg vil ikkje kjøpe. Skal jeg bare sende mail og spørre sånn?:

Hei!

Jeg lurer på om dere bygger PC'er ut av deler jeg velger? Og koster det at dere bygger for meg?

Jeg har aldri bygd PC, skjønner du.

Hilsen uerfart PC-bygger. :)

Komplett bygger ikke bærbare pc'er. Da må du på Dell. Er usikker på om du skulle ha stasjonær dog :p For det gjør de.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Huff, etter postene mine i dag må det jo virke som om jeg har 1 i matte, men jeg har altså 4.

Siste spørsmål for i kveld. Jeg går 1 km. PÅ det bruker jeg 25 min. Hvor stor gjennomsnittsfart har jeg da og hvordan regner jegf det ut?

PÅ forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...