lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Kjøpte meg to bøker ista, "Hvordan sage en kvinne i to" av Micheal Powell (hørt navnet før, men husker ikke hvor), og "Ugler i mosen og 198 norske uttrykk som må reddes" av Arngeir Berg og Øivind Jorfald. Lest et titals siden i førstnevnte, og det lover godt. Likte spesielt de sidene som beskrev hvordan du kan lure brukere på Ebay. Hvor kjøpte du de? Jeg har en bok som heter ''Hvor mange brystvorte har Bush?''- ''Den ultimate guiden til unyttig kunnskap!'' Hva er sensor? Jeg har ''Hvor mange baller hadde Adolf?'' og ''Hvor mange brystvorter har Bush''. Endret 26. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så nettopp på en doumentar om Japanske veps Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "From Hell" er en skikkelig bra film Spessielt hvis man er intressert i Jack the Ripper I second that. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så nettopp på en doumentar om Japanske veps Ja, lærte du noko nytt? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ganske fasinerende hvordan de sammler seg og ''planlegger'' angrepene. De tokk titusener av Europeiske bier på under 3 timer. De Japansk biene latet som ingenting og angrep plutselig vepsene når de trodde de hadde vunnet. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ah, mesterlege taktikere altså. Ja, undervurder aldri japanske veps! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Bilde av Japanske bier som angriper en Japansk veps: http://blogs.discovermagazine.com/discoblo...ocatehornet.jpg Yum Yum: http://tekniklr.com/wpblog/wp-content/uplo.../09/cookies.jpg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du har ikke et navn på denne dokumentaren da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kommer ikke til å kjede meg på en stund. Har en del spill jeg må spille: Killzone. Final Fantasy X. GTA III. XIII. ++ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmm. Kjøp deg en 360 du, og spill Gears 2 med oss. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg fikk en advarsel, grunnen var dårlig quoting. Hva menes med det? At du ikke følger retningslinjene for quoting. 8D "From Hell" er en skikkelig bra film Spesielt hvis man er interessert i Jack the Ripper From Hell er en skikkelig bra film om man liker tegneserier og konspirasjonsteorier rundt seriemordere. Forfatteren har selv sagt at teorien hans (til tross for at den har blitt mer sannsynlig de siste årene) er LANGT unna det som folk har mistenkt så langt. Endret 26. mai 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 No shit Sherlock.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 "From Hell" er en skikkelig bra film Spesielt hvis man er interessert i Jack the Ripper From Hell er en skikkelig bra film om man liker tegneserier og konspirasjonsteorier rundt seriemordere. Forfatteren har selv sagt at teorien hans (til tross for at den har blitt mer sannsynlig de siste årene) er LANGT unna det som folk har mistenkt så langt. Har alltid vært fasinert av Jack siden jeg var i London Dungeon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har alltid vært fasinert av Jack siden jeg var i London Dungeon.Jeg har alltid vært fascinert av seriemordere generelt. Skal bestille denne når jeg får penger igjen. Begynte å lese om seriemordere da jeg var rundt 7-8 år. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 1 stk. Restaurant pizza 1 stk. Iskald 1.5L Cola 1 stk. How I met your mother episode = Awesome Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har alltid vært fasinert av Jack siden jeg var i London Dungeon.Jeg har alltid vært fascinert av seriemordere generelt. Skal bestille denne når jeg får penger igjen. Begynte å lese om seriemordere da jeg var rundt 7-8 år. Du begynnte tidlig skjønner jeg Morbid fasinasjon. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ah, det hjalp godt når eg tok to Panodil(smertestillande). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så akkurat den siste episoden av Heroes, sesong 1. Knallsterk Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Har alltid vært fasinert av Jack siden jeg var i London Dungeon.Jeg har alltid vært fascinert av seriemordere generelt. Skal bestille denne når jeg får penger igjen. Begynte å lese om seriemordere da jeg var rundt 7-8 år. Du begynnte tidlig skjønner jeg Morbid fasinasjon. Jeg hadde en periode hvor jeg var kjempe fasimert av massemordere og seriemordere Endret 26. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå