Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg to bøker ista, "Hvordan sage en kvinne i to" av Micheal Powell (hørt navnet før, men husker ikke hvor), og "Ugler i mosen og 198 norske uttrykk som må reddes" av Arngeir Berg og Øivind Jorfald. Lest et titals siden i førstnevnte, og det lover godt. Likte spesielt de sidene som beskrev hvordan du kan lure brukere på Ebay.

Hvor kjøpte du de? Jeg har en bok som heter ''Hvor mange brystvorte har Bush?''- ''Den ultimate guiden til unyttig kunnskap!''

:lol:

Hva er sensor?

Jeg har ''Hvor mange baller hadde Adolf?'' og ''Hvor mange brystvorter har Bush''.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en advarsel, grunnen var dårlig quoting. Hva menes med det?

At du ikke følger retningslinjene for quoting. 8D

"From Hell" er en skikkelig bra film :) Spesielt hvis man er interessert i Jack the Ripper :)
From Hell er en skikkelig bra film om man liker tegneserier og konspirasjonsteorier rundt seriemordere. Forfatteren har selv sagt at teorien hans (til tross for at den har blitt mer sannsynlig de siste årene) er LANGT unna det som folk har mistenkt så langt. Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
"From Hell" er en skikkelig bra film :) Spesielt hvis man er interessert i Jack the Ripper :)
From Hell er en skikkelig bra film om man liker tegneserier og konspirasjonsteorier rundt seriemordere. Forfatteren har selv sagt at teorien hans (til tross for at den har blitt mer sannsynlig de siste årene) er LANGT unna det som folk har mistenkt så langt.

Har alltid vært fasinert av Jack siden jeg var i London Dungeon.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært fascinert av seriemordere generelt. Skal bestille denne når jeg får penger igjen. Begynte å lese om seriemordere da jeg var rundt 7-8 år.

Du begynnte tidlig skjønner jeg :p Morbid fasinasjon.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært fascinert av seriemordere generelt. Skal bestille denne når jeg får penger igjen. Begynte å lese om seriemordere da jeg var rundt 7-8 år.

Du begynnte tidlig skjønner jeg :p Morbid fasinasjon.

Jeg hadde en periode hvor jeg var kjempe fasimert av massemordere og seriemordere :p

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...