Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skal se en Heroes episode, som sikkert blir til to, og så legger jeg meg jeg og. I morgen skal jeg sniktitte på iPhone for å bestemme meg en ang for alle, og gratulere en venn med vel bestått oppkjøring til bil lappen. Er såpass sikker på at han står med glans at jeg har basert deler av dagen etter skolen i morgen på at han har bil. Etter telefon titting skal jeg fortsette å male hus, som jeg nå får 150kr i timen for, istedenfor 120kr, fordi de synes jeg gjør en såpass god jobb. Jeg har sølt mindre og malt mer dekkende enn de som malte før meg :)

Well then, god natt forumtroll.

PS: Kan noen gi meg en MacBook?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Lakus: Huff kjøper du ett Apple produkt ender du opp med å kjøpe dem alle. :unsure: Det var befriende å selge dem. :D

Forandring fryder. Er bare så lei av Windows nå, og jeg har også lyst på en bærbar som faktisk har byggekvalitet og design bedre enn den gjennomsnittlige fyrstikkeske. Ja, jeg overdriver og setter det på spissen. Skyt meg. Det jeg har brukt av Mac hittil har vært en så smooth opplevelse at jeg ikke kan se for meg at jeg vil kjøpe noen annen bærbar når jeg først kjøper en. Jeg er ikke interessert i en maskin med verdens nyeste og beste maskinvare, men heller i en velfungerende og veldesignet maskin. Og når jeg sier designet mener jeg ikke kun utseendet, men også løsninger som f.eks magnetlås på ladekabelen, et solid aluminiumschassis og en nydelig skjerm. På tampen kan jeg vel også nevne at OSX også er verdt noen kroner i min bok.

Det var min lille begrunnelse på hvorfor jeg vil ha Mac, nå som jeg egentlig skulle sett på Heroes.

Lenke til kommentar

Hehe, da er vi forskjellig på det punktet Lakus, jeg er lei Apple generelt, ikke bare mac. Har du ett produkt føler du deg nesten tvunget til å kjøpe flere for å få utnyttet det første produktet. ;)

Hmm... Diskutere iharal3. :huh: Where did The Iharal3 come from? Is The Iharal3 even real, or just a series of ones and zeroes?

Lenke til kommentar

Noe jeg har lurt på, men ikke egentlig brydd meg om nok til å sjekke ut er om den docken alltid er synlig? På mine venners Mac strekket et fullskjems-vindu seg kun ned til begynnelsen av docken og ikke lenger. Det har jeg syntes har vært ganske rart, da det er rimelig mye plass som går bort til docken, som man tross alt ikke tenger 24/7.

Tastaturet mitt er i ferd med å gå tom for batteri, og jeg har ikke fler. Prepare for typos èn masse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...