Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Klassen skal til et sted i morgen og chille med volleyball i sanden og fotballspilling. Og samme time må jeg til tannlegen og borre. Yay.

Legger meg forresten hvert øyeblikk, noe som er svært uvanlig for meg.

Btw

<-----------

Skal ingen gratulere meg?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lakus: hvor er det du bader hen... I mai...?

Østernvann. Det er et stort vann noen kilometer unna meg som er rimelig godt temperert hele våren, sommeren og høsten. Er vel omlag 5 minutter med bil pluss 2-3km til fots innover i skogen, og er oppdemmet av en rimelig stor demning. Vi ligger selvfølgelig på selve demningen hvor det er høyt nok til å stupe/hoppe, men samtidig komme seg opp igjen. Deilig er det også at det da er helt flatt der og det er enkelt å grille å kose seg. Vi har hatt den samme plassen på demningen i flere år nå, og jeg har aldri sett noen andre på "vår plass". Utrolig deilig. Blablabla, masse skrift.

Edit: Typo.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Det at du har gjort noe så utrolig dumt sier jo bare litt om deg. Umodent og tåpelig. Misbruk av medlemmers tilitt.

Tilgivelse er ikke noen en kan forvente, det er noe en skal gjøre seg fortjent til. Lykke til med det. :huh:

Så en person kan ikke forandre seg? En som har skrevet en del dumt, og som nå ser hva og hvorfor det var dumt kan ikke innse at det var dumt og dermed også slutte med det? Det er jo nettopp det iharal3 har gjort, og han har oppført seg gullandes reint i en lang stund nå. Om ikke det er verdt en tilgivelse on the internetz lurer jeg å hva som trengs. Det finnes tross alt få mennesker bak tastaturer som faktisk gidder å forandre seg.

En burde ikke gjøre noe sånt til å begynne med. Virker bare tåpelig. Spesielt å be om tilgivelse på internett. Litt klisjè. For all del, be om tilgivelse :)

Lenke til kommentar

Giant wtf bomb DrugiS, nå tok du meg på senga, jeg har jo spammet meg til post nummer 1000.

Lakus: Digg, gleder meg til det blir varmt nok her og.

Husker jeg hadde en egen strand når jeg bodde på gård. DET var digg, selv om det ikke var så digg med hester som begynner å tygge på sakene du har med deg (hvis de var der).

edit: takk laland og RoR :D

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
En burde ikke gjøre noe sånt til å begynne med.

Om du da skriver noe dumt i fremtiden skal jeg aldri tilgi deg? Noted.

Om jeg noen ganger skriver falske innlegg som både provoserer og får mennesker til å hate meg. Ikke slutter, skriver flere av disse innleggene og ender opp med at et helt community misliker meg. Da skal du få æren til ikke å tilgi meg. I tillegg som jeg oppfører meg barnslig og hater en spillside og en konsoll. Greit for meg :p

Lenke til kommentar
Giant wtf bomb DrugiS, nå tok du meg på senga, jeg har jo spammet meg til post nummer 1000.

Nå misforsto du. Jeg mente ikke at du hadde spammet deg til 1000 poster. For alt jeg vet, kan alle sammen ha vært saklige og fine. Jeg har desverre ikke fått muligheten til å lese alle, så det skal jeg ikke uttale meg om. Poenget var at en høy postcount etter min mening er ingenting å trakte etter, man bør heller fokusere på at innleggene burde bidra med noe, eller ha en eller annen form for verdi annet enn et tall under avataren din.

Lenke til kommentar
post-63-1097922902_thumb.jpg

Helt ærlig: Yay or nay?

Som Snorre sa kan nok halspartiet bearbeides litt, og du kan få Gamer-logoen til å gå mer i ett med drakten, som sagt. Kanskje kan vi også få se en "G" i stedet for en "S" i beltet? (Aner ikke om dette er mulig, men hadde vært kult). Men ganske YAY uansett! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...