iharal3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 http://www.gamereactor.no/blog/iharal3/19371/#comments Varmer mitt hjerte <3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Wall of text crits you for 3441 damage! Argh! Vel, jeg leste i alle fall gjennom, og du har som vanlig en magisk evne til å få meg til å bli enig med deg. Jeg er helt tom for ord og argumenter siden du allerede har "brukt opp" alle. Så, kort sagt, jeg er enig med Snorre. Edit: Får vel klare opp hjernen med litt MC Hammer. *Danse* Omtrent det jeg også føler. Når Snorre kommer med sin vegg av tekst er det vanskelig å være uenig med ham. Jeg nikker fornøyd med hodet for hvert ord jeg leser. "Oi, dette er jo akkurat det jeg mener også!". Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Takker for positive kommentarer. Det varmer virkelig. Håper bare jeg får truffet noen av dere, om forumtreffet i Oslo blir noe av. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er enig i det meste du skrev Snorre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hva var du uenig i da? Interessert i å høre hva, slik at jeg kan vurdere eventuelle forbedringer i argumentasjonsrekkene mine neste gang jeg kommer inn i en diskusjon om målformene i Norge. Endret 25. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Takker for positive kommentarer. Det varmer virkelig. Håper bare jeg får truffet noen av dere, om forumtreffet i Oslo blir noe av. Om det blir noe av, eller om du får kommet? For selvsagt blir det noe av det! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Vel. Penger til togbilletter er sikret. Kommer til å "sette av" penger til bruk på treffet også. Så for min del er sannsynligheten stor for at jeg kommer. Men det er litt avhengig av om Eplefe (aka Rebecca) blir med og om hun har økonomi til det. Endret 25. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Heter hun ikke Eplefe? Jeg trodde folk kalte seg det de het jeg. Jeg heter iharaltre. Helt sant. Edit: Laland, YAY! Endret 25. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Litt mer arbeid på halsen kan nok trenges. Og kanskje fade kantene på Gamer.no-logoen litt så det går mer i ett med drakten. Men ellers: YAY! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ahh, sliten. Har vært på skolen til klokken 15:30 dag, og jeg sto opp så alt for tregt også. Heroes er farlig avhengighetsdannende og jeg klarer ikke å bare se på en episode. Det må bli to hver gang - minst - og det går hardt utover skjønnhetssøvnen min,. Uansett så var jeg da på skolen til 15:30, som sagt, og sto på for harde livet, før jeg dro hjem i en time eller to før det raste ut igjen. Denne gang for å bade, og pengene fløy idèt jeg kjøpte grill, pølser, lomper, ketchup og alt det andre pakket som må til. Bading ble det ikke noe av, men å se på jenter i improviserte bikinier (Les: tanga og nesten gjennomsiktige BH'er) på nært hold med en pølse (Nei, ikke den pølsa) i den ene handa og en pils i den andre gjorde opp for vannets mangel på min hvite kropp. Og forresten, alle kan lese nynorsk, men ikke alle kan skrive det, men det kreves da ikke heller. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nay Prøver febrilsk å ikke innse at klokka er well beyond leggetid. ahh, fikk fri fra jobben på fredag Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Yay, vår kjente og kjære superhelt og velgjører. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Haha, finpussen gjenstår! Bidraget til den nyeste Photoshop-konkurransen ^_^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 http://www.gamereactor.no/blog/iharal3/19371/#comments Varmer mitt hjerte <3 Det at du har gjort noe så utrolig dumt sier jo bare litt om deg. Umodent og tåpelig. Misbruk av medlemmers tilitt. Tilgivelse er ikke noen en kan forvente, det er noe en skal gjøre seg fortjent til. Lykke til med det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Vel. Penger til togbilletter er sikret. Kommer til å "sette av" penger til bruk på treffet også. Så for min del er sannsynligheten stor for at jeg kommer. Men det er litt avhengig av om Eplefe (aka Rebecca) blir med og om hun har økonomi til det. Vel jeg har sagt meg villig til å donere bort 200 kr til den som måtte trenge det (200 kr totalt ikk pr person) så om hun trenger det så er ikke det noe stress. Jeg må bare få lønn først. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Lakus: hvor er det du bader hen... I mai...? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det at du har gjort noe så utrolig dumt sier jo bare litt om deg. Umodent og tåpelig. Misbruk av medlemmers tilitt. Tilgivelse er ikke noen en kan forvente, det er noe en skal gjøre seg fortjent til. Lykke til med det. Så en person kan ikke forandre seg? En som har skrevet en del dumt, og som nå ser hva og hvorfor det var dumt kan ikke innse at det var dumt og dermed også slutte med det? Det er jo nettopp det iharal3 har gjort, og han har oppført seg gullandes reint i en lang stund nå. Om ikke det er verdt en tilgivelse on the internetz lurer jeg å hva som trengs. Det finnes tross alt få mennesker bak tastaturer som faktisk gidder å forandre seg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 *snip* Helt ærlig: Yay or nay? Jeg synes den var konge! Uttrykket i ansiktet passet perfekt til kroppen. Yay! http://www.gamereactor.no/blog/iharal3/19371/#comments Varmer mitt hjerte <3 Det at du har gjort noe så utrolig dumt sier jo bare litt om deg. Umodent og tåpelig. Misbruk av medlemmers tilitt. Tilgivelse er ikke noen en kan forvente, det er noe en skal gjøre seg fortjent til. Lykke til med det. Tja, såvidt jeg vet har han arbeidet for å få tillit igjen. Har ikke fulgt med nok til at jeg vet om han fortjener det. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nå går jeg til sengs. Må på "arbeid" i morgen sier god natt med I don't Want to set The World on Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå