Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O

 

Skjul
Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc
Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt.
Lenke til kommentar
Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O

 

Skjul
Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc
Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt.

Nå er det jo visse økonomiske fordeler ved å dyrke sin egen sopp. :p

Lenke til kommentar
Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O

 

Skjul
Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc
Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt.

Men mamma, hvordan kan jeg vaske mellom tastene :p ?

Rommet mitt er helt rent sånn sopp og matmessig. Men det ER en kjellerstue. Kunne kanskje ha støvsuga støv litt oftere da, og lufta litt oftere, sånn refleksjonsmessig. :unsure:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O

 

Skjul
Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc
Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt.

Men mamma, hvordan kan jeg vaske mellom tastene :p ?

Rommet mitt er helt rent sånn sopp og matmessig. Men det ER en kjellerstue. Kunne kanskje ha støvsuga støv litt oftere da, og lufta litt oftere, sånn refleksjonsmessig. :unsure:

Neida, er det ikke sånn det skal være. :blink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...