Mokko Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bare noe du innbiller deg.. -_- Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Burde jeg kjøpe meg en HTC tuch hd? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O Skjul Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O Skjul Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt. Nå er det jo visse økonomiske fordeler ved å dyrke sin egen sopp. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O Skjul Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt. Men mamma, hvordan kan jeg vaske mellom tastene ? Rommet mitt er helt rent sånn sopp og matmessig. Men det ER en kjellerstue. Kunne kanskje ha støvsuga støv litt oftere da, og lufta litt oftere, sånn refleksjonsmessig. :unsure: Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dere er SÅ morsomme Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er mugg mellom punktum og komma knappen min O_O Skjul Nei, jeg er ikke fet eller har et skittent rom etc Nå skal jeg leke litt mamma her: Er du klar over hvor farlig det er? Du burde rense det rimelig kjapt, og sjekke rommet ditt for sopp av en eller annen art. Du kan få astma, allergier og en god del andre ekkelheter om du far fått mugg på rommet ditt. Men mamma, hvordan kan jeg vaske mellom tastene ? Rommet mitt er helt rent sånn sopp og matmessig. Men det ER en kjellerstue. Kunne kanskje ha støvsuga støv litt oftere da, og lufta litt oftere, sånn refleksjonsmessig. :unsure: Neida, er det ikke sånn det skal være. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Dere er SÅ morsomme 007 FTW HIGH FIVE! Rider of Reason: Ikke sant Men det ser ikke særlig snasent ut da, men en hvit flekk mellom knappene. Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Dere er SÅ morsomme 007 FTW HIGH FIVE! Flirte meg ihjel, når jeg leste det Liker du 007 også? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er du sarkastisk eller eller seriøs? Ja james er kul. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Scrubs:-) Unkown Five! Tilbake til mitt spørsmål i ste... Jeg trenger 5 gode grunner til å kjpøe meg tuch HD Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er touch HD en mobil :unsure: ? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tuch Hd En slik en... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) 5 Gode grunner: -Koster bare en del tusenlapper -Er ikke iphone -Kan skrive her mens du sitter på mcdonalds, etc -Viser at du er suksessful -Er sikkert full av nyttige funksjoner Endret 26. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Tuch HdEn slik en... Ser bra ut da, men 6000 kr. WOAH Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 hmm sant det bare er et par tusenlapper... Har så lyst på en slik en men har ikke råd til en sånn egentlig derfor må jeg ha en sånn også må jeg ha noen gode grunner mens jeg tygger på tørre nudler fordi jeg ikke har råd til å varme opp vann... Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Betaler gladelig 6000 for en slik. iPhone er bare oppskrytt. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 iPhone er en fin sak om man er bevisst på hva man er interessert i. Kunne ikke ha vært mer fornøyd med min, selv om jeg det er et par ting som plager meg ved den. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Touch HD er en super mobil! Anbefaler den på det sterkeste. Den har også en utrolig god skjerm! ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 God morgen folkens Har vi det bra i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå