Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg er altså 14 år, fleire som har kommentarar på det?

 

 

(eg er ein egoist med narsissitiske tendensar, så dette er som dop for meg :p )

 

Det at du bruker ord og begreper som "narsissitiske tendenser" (selv om "narsissitiske" er stavet feil) er ting som får deg til å virke eldre enn det du er.

 

Oj, det gjekk litt fort der. Det er sjølvsagt narsisistiske tendensar.

 

Flosshatt, jeg måtte lese det to ganger første gang jeg så du skrev hva alderen din var. Du virker utrolig moden for alderen! :)

 

Takk :D Eg kan mykje, da, det legg eg ikkje skjul på.

Lenke til kommentar
Det heter narsissistiske tendenser ;)

 

Det var da veldig til skrivefeil frå mi side i dag :angry: Eg må byrje å lese betre igjennom innlegga mine før eg postar.

 

Hmm, flosshatt, du skriver nynorsk... Du burde skrive bokmål, så skjønner alle hva du skriver :D!

Lenke til kommentar

Pisspreik, Flosshatt skal fortsette å skrive nynorsk helt til forumet en dag knekker sammen etter et roundhouse kick fra Chuck Norris (når han innser at det er for mye awesome her, kommer han til å bli redd skjønner dere. ;))

 

Uansett, god dag forumfolk. Det virker som vi har fått inn noen nye fjes her i SO tråden! Selv har jeg vært i Tønsberg og seilet i helgen (inkl. Torsdag og Fredag.)

I dag har jeg vært på skolen, men av en eller annen grunn var det ikke så ille som vanlig. Etter skolen stakk jeg på biblioteket og lånte en bok (Skogland,) og satt meg i godstolen på terassen med boken og en is ;)

 

Nå blir det vel til å "oppdatere" nasjonen min, for å så gjøre litt lekser.

 

Hva driver forumfolket på med?

Lenke til kommentar
Mine ører er slitne. Jeg har hørt på growling og tunge riff i litt over to år. Nå hører jeg på Kate Bush og Robbie Williams, trommehinnene mine trenger terapi. Variert musikksmak er en fin bil.

 

Sikkert sunnere for trommehinner og kreativitet å veksle mellom sjangre litt oftere enn med to-årsintervaller. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...