HerrGhost Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg misunner han jeg også. Tenk å få muligheten til å spille inn en scene sammen med Barrowman, for å så henge rundt på settet med han og Tennant. Det ville virkelig vært en drøm som gikk i oppfyllelse. Og jeg må bare si det: Jeg hadde ikke hatt noe i mot å leke i TARDISen med kapteinen. Hehe, nei, så jo riktig gøy ut å leke med han. Selv om Tennant "ødelagte" leken. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Eplefe: Det kan jeg love deg at du ikke er alene om. Jeg bare venter på å kunne gå hjem, slik at jeg får overført de viktigste filene for å kunne redigere denne dumme filmen. Noe sier meg at jeg derfor ikke får begynt før i morgen, så her sitter jeg… GhostViper: Ja, men han er Tennant, så han får lov til det. ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 joda, men du er i hvert fall en plass du kjenner til. Jeg er i stavanger, og bestevenninnen min har sovnet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 American History X i engelsktimen på skolen. Brutalt! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har hvert på det familie hjelp stedet nå, fy faen så kjedelig <_< TF2, anyone? American History X i engelsktimen på skolen. Brutalt! Den så vi på skolen når vi var 11 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg fikk melding fra huseieren om at det kommer en jente i dag som skal bo i nabohybelen de neste ukene. Det har vært utrolig herlig etter hun forrige forsvant (sier ikke flyttet da hun egentlig ikke gav meg beskjed). Har blitt veldig vant til å ha alt for meg selv nå, så lurer på hvordan det blir. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg er snart klar for ekskursjon til Østensjøvannet, hvor vi skal se på blomster og fugler. Meget artig. Du skulle sagt ifra. Skolen min er 100 meter fra det vannet. Siden det er så sinnsykt varmt, feirer jeg med kebab og brus. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Var det ikke det han gjorde da han sa det her da? Kanskje du burde ha sjekket forumet litt tidligere. Det virker som om jeg er fanget i en sirkel mellom fire forskjellige nettsteder. Merkelig dette når man kjeder seg, kanskje jeg burde utvide horisonten… Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Familieterapi stedet var kjipt. Krangler med to fjortizzer jeg kjenner. Jenta jeg har likt siden tredje klasse har fått kjæreste. Fuck. Endret 25. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Han sa det i skoletiden min. Kunne ikke sjekke fordi jeg har bestemt meg for å slutte med forum i skoletiden Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det virker som om jeg er fanget i en sirkel mellom fire forskjellige nettsteder. Merkelig dette når man kjeder seg, kanskje jeg burde utvide horisonten… Har det også sånn når jeg kjeder meg. Fæl sirkel. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 @Lolidude: Etter leksene. Jeg orker ikke laste ned alle driverene, eller jeg vet ikke hvilke drivere som er rett. Kan jeg bare bruker ''Driver and Application Recovery''-DVD'en`? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Atsjonas: Det hadde nok ikke jeg klart, er litt for avhengig. GhostViper: So true, pluss at det så og si ikke skjer noe når man er inni sirkelen. Endret 25. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kanskje du får også lært litt om blomster og bier : > Jeg er mer enn utlært på det området. B) Du skulle sagt ifra. Skolen min er 100 meter fra det vannet. Jeg vurderte å gå av på Skøyenåsen og storme klasserommet ditt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 GhostViper: So true, pluss at det så og si ikke skjer noe når man er inni sirkelen. Ja, aldri. Men men. Sånn er det nå Men nå tror jeg at jeg skal høre videre på The Stone Rose. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 @Lolidude: Etter leksene. Jeg orker ikke laste ned alle driverene, eller jeg vet ikke hvilke drivere som er rett. Kan jeg bare bruker ''Driver and Application Recovery''-DVD'en`? Okey, men for Gorgoroths skyld, ikke bruk spy som en heavy angreps klasse Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) GhostViper: Er den bra? Kunne tenkt meg å høre noen av dem selv, siden det sikkert er en helt annen opplevelse enn å lese. Holder selv på å lese Made of Steel. (utrolig hvor små de bøkene er). Endret 25. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 drugiS, hvor gikk dere av, og når var dere der? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jada, det er en bra bok. Er ferdig med 1 del og skal høre neste del nå. Veldig bra historie, og Tennant gjør en flott jobb med å fortelle, flink til å spille både Rose, Jackie, Mickey og andre folk Og flink som Doktoren, merkelig nok. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 @Lolidude: Etter leksene. Jeg orker ikke laste ned alle driverene, eller jeg vet ikke hvilke drivere som er rett. Kan jeg bare bruke ''Driver and Application Recovery''-DVD'en`? Okey, men for Gorgoroths skyld, ikke bruk spy som en heavy angreps klasse Hvorfor ikke? Laland, jeg venter svar på det som står i bold... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå