Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg misunner han jeg også. Tenk å få muligheten til å spille inn en scene sammen med Barrowman, for å så henge rundt på settet med han og Tennant. Det ville virkelig vært en drøm som gikk i oppfyllelse. :love: Og jeg må bare si det: Jeg hadde ikke hatt noe i mot å leke i TARDISen med kapteinen.

Hehe, nei, så jo riktig gøy ut å leke med han. Selv om Tennant "ødelagte" leken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eplefe: Det kan jeg love deg at du ikke er alene om. Jeg bare venter på å kunne gå hjem, slik at jeg får overført de viktigste filene for å kunne redigere denne dumme filmen. Noe sier meg at jeg derfor ikke får begynt før i morgen, så her sitter jeg…

 

GhostViper: Ja, men han er Tennant, så han får lov til det. ^_^

Lenke til kommentar

Jeg fikk melding fra huseieren om at det kommer en jente i dag som skal bo i nabohybelen de neste ukene. Det har vært utrolig herlig etter hun forrige forsvant (sier ikke flyttet da hun egentlig ikke gav meg beskjed). Har blitt veldig vant til å ha alt for meg selv nå, så lurer på hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg er snart klar for ekskursjon til Østensjøvannet, hvor vi skal se på blomster og fugler. Meget artig.

 

Du skulle sagt ifra. Skolen min er 100 meter fra det vannet.

 

Siden det er så sinnsykt varmt, feirer jeg med kebab og brus.

Lenke til kommentar

Var det ikke det han gjorde da han sa det her da? Kanskje du burde ha sjekket forumet litt tidligere. :p

Det virker som om jeg er fanget i en sirkel mellom fire forskjellige nettsteder. Merkelig dette når man kjeder seg, kanskje jeg burde utvide horisonten…

Lenke til kommentar
@Lolidude: Etter leksene. ;)

 

Jeg orker ikke laste ned alle driverene, eller jeg vet ikke hvilke drivere som er rett.

Kan jeg bare bruke ''Driver and Application Recovery''-DVD'en`?

Okey, men for Gorgoroths skyld, ikke bruk spy som en heavy angreps klasse :lol:

 

Hvorfor ikke?

Laland, jeg venter svar på det som står i bold...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...