Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Chrematistophilia This person can only become sexually aroused if they are being blackmailed into it.

Coprophagia Eating and ingesting human feces.

Erotophonophilia These people are dangerous. They are sexually aroused by attempts not just thoughts of killing someone.

Formicophilia Sexual arousal is caused by having insects crawl on their genitals.

Necrophilia Engaging in sexual activities with dead people.

Somnophilia The person can only maintain sexual arousal while having sex with someone who is sleeping. If the person wakes up they loose interest.

Gaaasshh..

Lenke til kommentar

Erotophonophilia These people are dangerous. They are sexually aroused by attempts not just thoughts of killing someone.

Necrophilia Engaging in sexual activities with dead people.

Vekl om du har disse to så har du jo underholdning for resten av livet med å bare drepe en person... (mulignes litt kjip om du er av det kvinnelige kjønn da...)

God kveld sånn foresten :)

Lenke til kommentar
Schindler's List har kanskje et av tidenes fineste soundtrack.

http://open.spotify.com/track/1BakmjJBmnDj0G3sldY91p

Edit: Jeg blir rørt hver gang jeg hører det. Melodien er sørgelig og litt rørende. Det er ikke mulig å ikke bli rørt og beveget av melodien om man har sett filmen.

Høyner med en fra Drømmefall (spill), som kanskje bare er trist hvis du har en spillscene å assosiere den med :p

Skjul
Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

da sier jeg god natt. Får sikkert ikke sove, så da kommer jeg antagelighvis tilbake, så det er bare en midlertidlig natta-beskjed.

Lenke til kommentar

Nei, da sier jeg natta. I morgen er det skole (sukk..) og på tirsdag har jeg engelsktentamen og greier.. God natt! :)

EDIT: Logget inn på Fronter nå og, waaaaat?!??! har jeg tre timers nynorsk-prøve i morgen?! :mellow::huh: :o :mellow::( <_<

EDIT2: Faen, vi må gjøre engelsktentamenen for hånd også.

Om noen har verre nyheter, så kom med dem nå.

EDIT Whatever: Natta.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

"Whateva"

Digg med første dag som "skinhead" igjen, så irriterende å høre mamma klage på håret med engang jeg sto opp i går(søndag).

Jeg og noen kompiser driver nå med et lite prosjekt. Vi er ca. 12 mann som har bygd en flåte, en sikkelig flåte med rettverk og blomsterpotter tilogmed( :p). Vi har som mål å komme oss over til Nesodden fra en strand i nærheten av Ingerstrand(venstresiden av Oslo og litt lenger bortover), det tar ca. 4 timer å komme oss over på flåta. Så i morra skal jeg og en kompis skaffe reddningsvester. Blir lattis å se om politiet kommer til å finne noe å ta oss for nå vi drar ut på ekspedisjonen på fredag eller lørdag.post-73-1097878308_thumb.jpg

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...