Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 du slått meg i Gears 2 iharal3? Nå er du virkelig på rognebær tur. Har spilt Gears med deg en gang, og det var for inderlig lenge siden på blood drive med snipere. Du klaga som bare påat vi skulle bytte våpen og bane. Dessuten var vi på lagz Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Husker det slik: Map: Blood Drive Våpen: Bare Snipere Vi var på forskjellige lag. Jeg drepte deg en haug med ganger. Du drepte meg en gang(med sag!) Jeg drepte deg: Sniper 4/5 ganger. Sag 1 gang. I can, can I has win? Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg vet. Der har du min forbannelse. Jeg sier alltid til meg selv at det er tidsnok å begynne i morgen. Det gjør jeg og. Når jeg er på skolen og har mye lekse tenker jeg at når jeg kommer hjem, da skal jeg gjøre mye lekse. Men når jeg kommer hjem orker jeg ikke og sier til meg selv at det er tidsnok å begynne om en time. Når det har gått en time orker jeg ikke og sier til meg selv igjen at jeg skal begynne om en time. Slik får jeg ikke gjort leksene før sent om kvelden. Stygg forbannelse det der. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg hater folk som leaver midt i et lagspill. Det er så forbaska irriterende. Her sitter jeg og spiller Warcraft 3: Expansion pack, type Custom map som heter Footmen Frenzy. Kort sagt, fire lag med tre spillere på hver lag. Hvert lag vår et baseområde og hver spiller en bygning. Det spawnes automatisk soldater. Man kan oppgradere til ulike soldater om man ønsker. Hver spiller får i tillegg en "hero" som er ekstra kraftig, kan gå opp i levels og ha forskjellige magier etc. Synes laget fårt gjør det dugelig. Ene lagkameraten sin hero blir drept, og han/hun leaver. Hmm, tenker jeg. Noen minutter senere er han andre borte. Darn! Før jeg vet ordet av det er basen min totalt innvadert av fiender og jeg dør. Ikke artig mao. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Nei iharal3, nå tuller du. Vi var på lag. Jeg husker det som om det var igår. Jeg løp rett bak deg etter vi startet etterat vi daua, førsta man til pistolrommet. Du kom først. Edit: Illusjonisten er på NRK1, den skal alle se. Endret 24. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 @Snorre: Spiller du WC3 mye? Kanskje vi skal spille sammen en gang? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nå for tiden spiller jeg det hver dag litt om kvelden. Jeg spiller egentlig bare Custom games, ikke vanlige matches. Men om du er glad i custom games du og er jeg mer enn gjerne med på å spille det. Kan alltids spille vanlige matches også, men der er jeg totalt rusten. Ikke at jeg var noe god tilbake i tiden heller. Nicket mitt på Battle.net er Orresnei. Så det er bare å legge meg til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg vil gjerne være med og, har spill-dvdene, men ikke cd-keyen. Venter til jeg får nett, så skal jeg kjøpe pånytt og være med Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 I dag har jeg malt i 4 timer, spilt fotball i en, og badet i tre. Sliiiiiiten. Smash <3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 http://www.whatsmypass.com/?p=415 Den var litt artig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Har ikke TF2. Hvis noen har 3 dagers trial er det bare å sende PM Koster jo ca. ingenting på steam. Tror jeg skal spille mer GTA IV, jeg. Like morsomt ved andre gjennomspilling - eller kanskje enda morsommere, siden jeg kan ta det med ro og gjøre mellomoppdrag og dille masse. Denne gangen vet jeg jo hvordan plottet forløper. Endret 24. mai 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du tar feil. Jeg husker at du klikket fordi jeg drepte deg med sag ^_^ Derfor drepte du meg med sag. Men jeg drepte deg flere ganger med sniper. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jeg klikke fordi noen har drept meg med sag.. Det har vel aldri skjedd før :rolleyes: Men du blander meg med en annen. Vi får ta en ny match Øyvind. Da skal jeg nok tørke vekk det smile i trynet ditt. Endret 24. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kult. Da blir det Wingman 1v1v1, så slår jeg dere begge. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 I gladly accepty your challenge! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 I dag har jeg malt i 4 timer, spilt fotball i en, og badet i tre. Sliiiiiiten. Smash <3 Elva hos oss er fortsatt iiiiskald... Det er snart juni og ennå ikke fått bada.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 I dag har jeg malt i 4 timer, spilt fotball i en, og badet i tre. Sliiiiiiten. DU har spilt fotball? Er ikke du håndball-typen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg har spilt både volleyball og fotball, ikke badet og ikke malt. Men så har jeg eple istedenfor Smash. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Laland, gidder du å gi meg din moderatorrank til forumtreffet er over? Innboksen min er fylt til 98% nå, mye grunnet forumtreffmeldinger som ikke kan kastes. Apropos, du kunne ikke tenke deg å komme på treffet, Rider? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) *Spamme innboxen til Shampoo* E: http://open.spotify.com/track/4FEUYR2mcb15i3ar9dTxo7 Endret 24. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå