Vistula Uhlan Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Da var eg ferdig med "The Dragon Reborn", bok tre i Wheel of Time. Veldig god og spennande bok, og, som eg har sagt, så fant eg i denne boka ut at Mat er kul. Det endte jo godt for Perrin, i alle fall. Ikkje like godt for Mat, men, men. Aiel, som eg også syns er utruleg kule, hadde også ei større rolle i denne serien, noko som er bra. Eg satser på at eg kjem til å finne ut meir og meir om den i dei neste bøkane. Eg satsar på å byrje på neste imorgon, viss eg får tid. Fattern har bestemt seg for at eg og han skal pugge tysk og engelsk gramatikk neste veke <_< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 God Ettermiddag! Jeg må bare beklage at jeg har glimtet med mitt fravær (tror det var sånn ordtaket var ), men denne uka har jeg vært svært opptatt. Regner med at dere har savnet meg. Må være trist og kjedelig her uten meg. Jeg har savnet deg. Enkelt å legge merker til når du ikke er tilstede! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Dead like me tror jeg jeg må ta meg tid til å se igjennom snart. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 God Ettermiddag til deg også RoR Edit: taperen må kle seg ut som en cyberman på forumtreffet. Støtes! Spillt litt TF2 med Anthropod,Mrpain og AltF4 nå Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 I cannot take it anymore! HL2 er for vanskelig! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ever heard of easy difficulty? Synes det var greit nok på hard egentlig, men var litt redd for å bli et hyperaktivt nervevrak når jeg spilte det på pc med headsett som pumpet spillets teknomusikk i øret mens jeg hadde superhøy sens på musen og alt mulig rart skjedde. Endret 24. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gr det ann å endre difficulty? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er HL2 seriøst for vanskelig for deg? Hvor langt er du kommet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ikke veldig langt. Jeg fant akkurat en walkthrough som hjelper meg på vei. Men altså jeg klarte å runde Braid uten hjelp. Det er jo vanskeligere enn Hl2 så det er ikke jeg som er helt uten hjerne asså. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Og nettet mitt er fortsatt for dårlig til å kunne gjøre noe på internett utenom å være her Ikke at det er så ille de, men.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du klarte Braid, men sliter med HL2? javel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) iharal: Det er du som trenger å bevise noe for oss i alle fall Endret 24. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Da har jeg endelig funnet ut hvordan sammensatte relasjoner fungerer. Skal søtten meg ikke være lett. Det hele fungerer jo totalt bakvendt. Hvertfall i mitt hode. Men slik er det nå en gang. Nå må jeg bare lære meg Boolsk algebra (når det kommer til utsagnslogikk) og induksjonsprinsippet så begynner hullene mine i faget å tettes igjen. Edit: Eksamen om ikke så mange dagene ja. På onsdag er det eksamen i nevnte fag. Diskret matematikk that is. To dager senere er det programmering. Etter det er det en og en halv uke til de to neste eksamenene som kommer på samme dag. Urk. Endret 24. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Braid var da ikke så vanskelig. Jeg brukte lang tid på brettene, men klarte de alltid til slutt. HL2 derimot er som en stor labyrint, med mange hindringer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Snorre, det er jo bare en dans på roser. Det er ikke vanskelig før du prøver å lære dette. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Tja. Half Life 2 var ikke så mye en labyrint som en, "Hmmmm. La meg prøve den døren ... Damn'it. Den fikk jeg ikke åpnet nei. Hmmm ... Oi, der var en dør til. La oss se. Crap. Bare en dør igjen nå ... ... @£$€{[]}€$£.". *Ti minutter senere* ""Høh. Et lite hull i veggen som kun går ann å se fra et synspunkt ikke mer avvikende enn 15 grader fra normalen ..." *Går vellykket inn og gjennom hullet* "Oh crap. Hvorfor måtte Valve velge slike løsninger for å gjøre spillet mer "utfordrende". Oh well". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skjønner ikke hvordan du kan mene at HF2 er vanskelig. Nei, du har mistet to respektpoeng fra min side. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ragish leser i tråden? Javel. Vel, jeg må jo ha en del respektpoeng hos deg fra før, da jeg har slått deg i GeOW2 noen ganger.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Gears of War 2 er jo et lagspill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Sliter du med starten på HL 2 tror jeg du vil få mye å bryne deg på utover i spillet! Lykke til, det er helt fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå