Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøtte: Innlegget mitt var ikke retter direkte til deg, men en mer generell oppfordring på at en slik diskusjon fort kan koke over, og dermed gå til personangrep og/eller flamewar. Det var dette jeg ville høflig påpeke for å forhindre at det går så langt..

Ingen er tjent med det uansett :)

Lenke til kommentar
Jeg var ute etter en god diskusjon med andre folk som nødvendigvis ikke var fra forumet her for å få litt andre synspunkt på saker og ting.

 

Da er så absolutt ikke IRC det rette stedet å gå. Da burde du heller oppsøke forumet til Gamereactor, da det ikke er instant messaging fra alle kanter.

 

Med overskriften "8 dager til E3! http://www.gametrailers.com/video/e3-09-gametrailers/49613 - Microsoft: 1. juni - 18:30 - Nintendo: 2. juni - 17:00 - Sony: 2. juni 19:00" på IRC-kanalen deres, kunne man jo kanskje tro noe litt annet.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Heretic, kan du unnskylde meg? Jeg antar at jeg blandet sammen deg og han andre (som diskuterte vin og sa "heil Hitler!"), og oppfattet deg på feil måte. Kan vi ikke bare begrave stridsøksa? Jeg kan endre på det jeg skrev tidligere om du er redd for at arbeidsgivere skal lete gjennom tråden også, om du vil.

 

Det ville gledet meg om du kunne endre postene. Og selvfølgelig kan vi begrave stridsøksen:)

Jeg har fått sagt det jeg skulle si.

 

Mokko: E3 har blitt diskutert flere ganger, og siden det er faktisk er den viktigste spillmessen vi har i året så er det klart at folk skal vite når den, slik at de kan være her når pressekonferansene er og dermed kan diskutere med andre spillelskere. Den er jo ment som en oppfordring til diskusjon, samt som en påminnelse, men det betyr da ikke at E3 diskuteres konstant på chatten:)

Endret av Heretic
Lenke til kommentar
Nøtte: Innlegget mitt var ikke retter direkte til deg, men en mer generell oppfordring på at en slik diskusjon fort kan koke over, og dermed gå til personangrep og/eller flamewar. Det var dette jeg ville høflig påpeke for å forhindre at det går så langt..

Ingen er tjent med det uansett :)

 

Skjønte at det ikke var direkte til meg men ville bare legge saken død, da jeg har fått sagt hva jeg ville si så for min del er denne saken død. Om jeg så skulle ønske å ta den opp igjen så blir det evt med den personen som sparket meg ut av kanalen og ingen andre.

 

Man kan like gjerne få en god diskusjon over en chat som i et forum. Det handler bare om å treffe de rette folkene.

Det var forsåvidt en diskusjon på gang om rasehat og det som medhører, men denne utartet seg til å bli mer personangrep og personhets. Jeg kommer sikkert en gang i tiden til å bli med i chatten igjen men da kanskje på andre premisser en det jeg hadde nå. Grunnen til at jeg joinet i utgangs punktet var fordi noen annbefalte det her inne så da tenkte jeg at det kunne være moro å se hva det var og kanskje også få en god diskusjon i samme slengen.

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Mokko: Mens jeg har vært inne på IRC-chatten til Gamereactor så har ikke E3 blitt diskutert en gang. Så vidt jeg vet har overskriften vært mer en påminnelse, enn en oppfordring til diskusjon om E3.

 

Det jeg mener er at en fremmed, en som er helt ny til chatterommet, kanskje hadde forventet å møte en litt annen tone og seriøsitet når tittelen på chatterommet heter det den heter. I stedet blir man møtt med kommentarer som "sug min stang" og "fuck gamer.no".

 

Men jeg ønsker heller ikke at dette skal utvikle seg til noen "forumkrig", jeg vil gjerne slutte fred og se at alle, på begge sider, kan oppføre seg ordentlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...