Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Ja, det er alltid fint å offentlig bli beskyld for å være fjortiss pågrunn av en tørr vits, også for å være en rasist på ikke noe grunnlag. Jeg har mange venner av utenlandsk opprinnelse jeg, bare så du er klar over det. Tragisk er det likevel at du føler at du må dele dette med resten av Norge offentlig, fremfor å konfrontere de enkelte med ditt syn på saken.

 

Seriøst - dere joiner IRC klokka kvart på ett på natta og forventer seriøse diskusjoner? Nei, de har vi nok av inne på forumet til Gamereactor, så litt usakligheter må det være lov å komme med uten å bli dømt nord og ned av utenomforstående.

Endret av Heretic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge de ikke kommer her og avbryter våre religions-diskusjoner, tidsrelativitetsteorier og konseptet med "absolutt null" må de bare holde på.

 

Edit: Heretic, nå gjorde han vel ikke annet enn å sitere noe du sa. Hvis det er tatt ut av kontekst er det en annen sak. ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Laland, han har ikke sitert noe jeg har skrevet. Problemet er at han dømmer oss på chatten, og setter Gamereactor i et dårlig lys pågrunn av simpel internhumor på mIRC. Jeg synes nærmest det er uforsvarlig å gjøre noe slik uten begrunnelse eller noe grunnlag. Så her er det ShampooMacTavish, som har tatt hele samtalen ut av kontekts og brukt det mot oss.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Fordi vi ikke forhåndsdømmer. Hvis de kan oppføre seg som folk mens de er på dette forumet er det ingenting i veien for at de kan være her.

 

Har aldri sagt at de ikke for lov til å være der, men det er jo teit når de "forbyr" oss fra deres sted, og kommer hit.

Lenke til kommentar

Taklet hva da på en bra måte Shampoo? Du skrev: "Jeg også, da hadde jeg slippet rasismen fra oss hvitinger.", jeg skrev +1, altså fordi jeg var enig med deg. Det er faktisk den eneste grunnen til å skulle være hvit - for å slippe rasistiske uttalelser. Hva jeg blir provosert av er du vrenger det over til at jeg er rasistisk. Og ja - selv om bare 5 personer leser dette, er dette en side som kan bli indeksert av Google, og dermed blir det lett for andre å søke opp dette i fremtiden når jeg skal søke jobb. Morsomt.

 

Angående peterernoob, så er ikke jeg en god venn av han. Jeg og han hadde bare en diskusjon tidligere på chatten som var så teit at det til slutt ble morsomt. Utover det har jeg aldri diskutert eller snakket med ham tidligere:)

Endret av Heretic
Lenke til kommentar

Hmmm jeg sa hade bra og skulle til å gå i fra kanalen da jeg ble kicket av en fyr

"Notte was kicked from #Gamereactor.no by ABWESEND [jajaja hadetbra]"

Dette synes jeg er en merkelig oppførsel frqa de folkene og det siste jeg sa var da ikke ille i det hele tatt!

Vet ikke om noen kanskje kan quote det siste jeg sa før jeg dro?

Vil så gjerne ha mitt på det tørre i fall noen skulle komme med falske anklagelser.

Lenke til kommentar
Laland, han har ikke sitert noe jeg har skrevet. Problemet er at han dømmer oss på chatten, og setter Gamereactor i et dårlig lys pågrunn av simpel internhumor på mIRC. Jeg synes nærmest det er uforsvarlig å gjøre noe slik uten begrunnelse eller noe grunnlag. Så her er det ShampooMacTavish, som har tatt hele samtalen ut av kontekts og brukt det mot oss.
Sjefredaktøren kicket nøtte på grunn av: Jajaja, hadetbra...

Vel, uten at jeg har vært innom chatten ser det ut til at han har plassert dere ganske riktig.. Om det gjelder alle eller ikke skal jeg ikke legge meg opp i, men hvis internhumor hos dere inkluderer rasisme og utsagn som "gamer.no suger" så har jeg ikke altfor mye til overs for det. Virker ikke som om dere er så veldig åpne eller positive til oss (kommentarer i blogger på GR, chatten deres), og jeg kan ærlig si at jeg hører mer på Gamer.no sine brukere i dette tilfellet.

 

Edit: Heretic, tviler på at du med den veldig snaue profilinformasjonen din kan bli påvirket av dette i fremtiden. Og hvis det skulle skje er det faktisk noe du har sagt og deretter må stå for. Potensielle arbeidsgivere vil lese sammenhengen av tråden og fatte ditt synspunkt. Hvis ikke er ikke det en plass jeg ville hatt arbeid. ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Takker og bukker! Dette var en humoristisk avskjedhilsen fra min sin side og det regner jeg med del fleste forsto så skjønner ikke hvorfor jeg ble kicket. Greit nok det er ikke en big deal men en prinsipp sak om at jeg skal få forlate når jeg selv ønsker det. Kan være jeg overreagerer litt men det er en umoden oppførsel fra dem sin side og sparke noen ut av kanalen. Jeg var ute etter en god diskusjon med andre folk som nødvendigvis ikke var fra forumet her for å få litt andre synspunkt på saker og ting.

Lenke til kommentar
Hmmm jeg sa hade bra og skulle til å gå i fra kanalen da jeg ble kicket av en fyr

"Notte was kicked from #Gamereactor.no by ABWESEND [jajaja hadetbra]"

Dette synes jeg er en merkelig oppførsel frqa de folkene og det siste jeg sa var da ikke ille i det hele tatt!

Vet ikke om noen kanskje kan quote det siste jeg sa før jeg dro?

Vil så gjerne ha mitt på det tørre i fall noen skulle komme med falske anklagelser.

 

[00:49] <Notte> Vel damer dere hadde forsåvidt ingen interesanne diskusjoner på gangs så da takker og bukker jge for meg i kveld kanskje vi ses en gang ;)

[00:49] <Sithlord> Stikk for faen

[00:49] <Sithlord> :)

[00:50] <@Martin^^> seriøst, ABWESEND. De pillene går rett i hodet på deg

[00:50] == Notte was kicked from #Gamereactor.no by ABWESEND [jajaja hadetbra]

[00:50] <Sithlord> teeeheeeee

Lenke til kommentar
Vel, uten at jeg har vært innom chatten ser det ut til at han har plassert dere ganske riktig.. Om det gjelder alle eller ikke skal jeg ikke legge meg opp i, men hvis internhumor hos dere inkluderer rasisme og utsagn som "gamer.no suger" så har jeg ikke altfor mye til overs for det. Virker ikke som om dere er så veldig åpne eller positive til oss (kommentarer i blogger på GR, chatten deres), og jeg kan ærlig si at jeg hører mer på Gamer.no sine brukere i dette tilfellet.

 

Det var problemet fra min side i hvertfall. Jeg selv har hverken skrevet eller uttalt meg om noe som er rasistisk, eller negativt ovenfor hverken Gamer.no eller personer med en annen etnisk bakgrunn. Det er meg selv jeg forsvarer her i hvodesak, foruten at Gamereactor ble satt i litt dårlig lys her i stad.

At folk fra Gamer.no har blitt kastet ut av chatten, kan ikke jeg svare på eller begrunne, men jeg vet at de som sitter med tillatelse til å kaste ut folk er litt løse på triggerne når det gjelder å utføre det. Både folk fra Gamereactor, og nå Gamer.no blir kastet ut av chatten i et sett. Men jeg skal ikke forsvare det om noen følte seg støtet av å bli kastet ut, men da synes jeg dere skal konfrontere de som gjorde det, og få en forklaring på hvorfor. Det gjorde jeg, og siden har ikke jeg blitt kastet ut av chatten i hvertfall.

 

Edit: Heretic, tviler på at du med den veldig snaue profilinformasjonen din kan bli påvirket av dette i fremtiden. Og hvis det skulle skje er det faktisk noe du har sagt og deretter må stå for. Potensielle arbeidsgivere vil lese sammenhengen av tråden og fatte ditt synspunkt. Hvis ikke er ikke det en plass jeg ville hatt arbeid. ;)

 

Problemet som sagt er at dette er ikke noe jeg har sagt, og selv om det er lite sannsynlig at dette blir sporet opp når jeg søker jobb, så er det lite morsomt fra min side å bli beskyldt for noe jeg absolutt ikke er eller jeg ikke har uttalt meg for å være.

Endret av Heretic
Lenke til kommentar

Har på ingen måte tenkt å gå til flame war mot dem! Ville bare ha fram at man kan bli litt usaklig behandlet der om man skulle finne på å joine chatten deres. Jeg for min del har nå lagt saken død da jeg har fått sagt det jeg ville si. No more hard feelings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...