Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei:-) det ble litt lengere enn 6 idag og:-) Men ikke så mye som sist :p Ble nesten ranet på vei hjem i dag og! Det var nokså spennende. Jeg sitter på bussoppet og graver nedi bagen min. (jeg har kokketøy og div der)

Så setter det seg en fyr vedsiden av meg. Ingen folk å se i mils omkrets (I Oslo O_o ved aker brygge buss stoppet, det som ligger litt bakom brygga liksom). Så han setter seg ved siden av meg og drar opp en spring kniv fra lomma. (han var høys som faen på et eller annet dop) også sier han til meg: -du hva om jeg bare får den bagen din og går herfra så skal det ikke skje noe! Jeg blir helt skrekkslagen og lurer på hva F*** jeg skal gjøre nå! Så i øyeblikkets adrenalin rush så drar jeg fram den størte f***ings kokke kniven (24 cm) sværs som bare fy! Og svarer han: - hva om du bare går uten baggen min så skal det ikke skje noe! Da røyser jævelen seg og løper som faen! Jeg jeg ender opp i latter krampe! alt i alt en nokså spennende dag!

Lenke til kommentar

Genialt, Nøtte. :lol: Broren min har en lignende historie fra da han gikk alene på gaten en kveld i Hellas. Det kom tre stykker bort til ham med knust flaske og skulle rane han. Han slo ned to av dem, og da stakk han tredje. Det bør kanskje nevnes at han er en del større enn meg, og hr trent kockboxing og annen moro.

Lenke til kommentar

Nøtte: Det kunne endt veldig gale.

 

Nå er jeg litt på ville veier og forstår ikke helt

Hva er det du ikke forstår?

 

Folk i stavanger greier ikke etterligne bergensk uansett hvor mye de prøver :p

Har forresten kjøpt Doctor Who magazine i dag :D:p

Du må bare brife du (sjalu)

Lenke til kommentar
Nå er jeg litt på ville veier og forstår ikke helt

 

Der var du heldig Nøtte!

Hehe vanligvis så har jeg ikke med meg knivene mine hjem i fra jobb men jeg skulle ta dem hjem i dag og skjerpe dem ( Gjøre dem skarpe) Så hadde sinnsykt flaks at han valgte meg akkurat i dag :p

Lenke til kommentar
Nøtte: Det kunne endt veldig gale.

 

Nå er jeg litt på ville veier og forstår ikke helt

Hva er det du ikke forstår?

 

Folk i stavanger greier ikke etterligne bergensk uansett hvor mye de prøver :p

Har forresten kjøpt Doctor Who magazine i dag :D:p

Du må bare brife du (sjalu)

Hehe, jepp. Kan ikke huske å ha sett det i Bergen.

Lenke til kommentar

Atsjonas: Det var jo derfor de tok det med. :p

 

GhostViper: De eneste bladene jeg har sett er SFX og SFX collection og de er jeg nødt til å kjøpe hver gang jeg ser dem. Men kunne tenkt meg et DW blad, står det noe spennende?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...