Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Da er jeg tilbake fra telttur! Det var... MYE bedre enn jeg hadde forventet, for å si det sånn. Men skal ikke si noe mer, jeg ^_^

 

Ellers har resten av dagen også vært strålende. Ettersom jeg ikke sov i det hele tatt på turen (:p) fikk jeg sovet litt da jeg kom hjem, men bestemte med siden for å ta en tur til EB Games. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg inFamous til PS3, men istedet for å bruke 599,- på ett nytt spill, brukte jeg 550,- på intet mindre enn åtte andre spill! Skaffet meg Mount & Blade og Penumbra Collection (med tre spill) til PC, Guitar Hero II, Max Payne 1&2 og Beyond Good & Evil på PS2! Og jeg som trodde det ville være kjipt å være uten forum så lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt helt for meg selv i sted og plutselig hørte jeg noe merkelig utenfor , det minnet litt metallstøvler. Så jeg tenkte med en gang Cybermen...men så var det bare mamma. Tror jeg lever meg litt for mye inn i saker og ting. :blush:

Sånn som når isbilen hadde ny tone og jeg trodde det var bombe alarm, så jeg begynte og sammle mat og klær til Post-Apokalypsen? :lol: Aner ikke hvorfor jeg gjorde det.

 

 

Har spillt TF2 med AltF4 i hele dag ^_^

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Dårlig ulv stranden :love:

Husker helt ærlig ikke hva jeg følte da jeg så den første gangen, med unntak av at den var ganske følelsemessig ladet. men du har da en vidunderlig spesial foran deg, så du får kose deg med den. Nå har mamma laget pizza, so im out...

 

"Not far away from børgen" :p

 

Donna virker som ei artig dame hun. Åpnet ihvertfall ganske kult :)

Lenke til kommentar

@Atsjonas: Donna utviklet seg faktisk til å bli en av mine favoritt karakterer. :D

Følte meg veldig inkludert da de bare var et stykke uten for Bergen(liker å tro at det er på denne siden), selv om scenen er spilt inn i Vales. Men må inrømme at oversettelsen er latterlig Bad wolf bay = Dårlig ulv stranden. De kunne i hvert fall ha sagt slem, men da kunne de ikke ha brukt Dalek spøken. Liker foreresten uttalen: Darleg olv stranden.

 

Edit: Hva holder folket på med siden det er så stille?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Martha Jones virker og litt elskbar. Blir begge to partnerne til the doctor? Nasa burde undersøke den månereisen, og kanskje ta noen ideer derrifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...