ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Da er jeg tilbake fra telttur! Det var... MYE bedre enn jeg hadde forventet, for å si det sånn. Men skal ikke si noe mer, jeg ^_^ Ellers har resten av dagen også vært strålende. Ettersom jeg ikke sov i det hele tatt på turen () fikk jeg sovet litt da jeg kom hjem, men bestemte med siden for å ta en tur til EB Games. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg inFamous til PS3, men istedet for å bruke 599,- på ett nytt spill, brukte jeg 550,- på intet mindre enn åtte andre spill! Skaffet meg Mount & Blade og Penumbra Collection (med tre spill) til PC, Guitar Hero II, Max Payne 1&2 og Beyond Good & Evil på PS2! Og jeg som trodde det ville være kjipt å være uten forum så lenge. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Absolutt ikke. Ett av mange kupp jeg har gjort på EB Games. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Satt helt for meg selv i sted og plutselig hørte jeg noe merkelig utenfor , det minnet litt metallstøvler. Så jeg tenkte med en gang Cybermen...men så var det bare mamma. Tror jeg lever meg litt for mye inn i saker og ting. Sånn som når isbilen hadde ny tone og jeg trodde det var bombe alarm, så jeg begynte og sammle mat og klær til Post-Apokalypsen? Aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Har spillt TF2 med AltF4 i hele dag ^_^ Endret 23. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har planer om mer i kveld lolidude! Kan lære deg fler triks Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg sitter her med TF2 bilder limt fast i hodet, men ok. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kunne sikkert blitt med dere litt selv, hvis det er greit for dere. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Nei, du får ikke hvere med : Edit: Irony. Endret 23. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kunne sikkert blitt med dere litt selv, hvis det er greit for dere. Steam ID? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Dårlig ulv stranden Husker helt ærlig ikke hva jeg følte da jeg så den første gangen, med unntak av at den var ganske følelsemessig ladet. men du har da en vidunderlig spesial foran deg, så du får kose deg med den. Nå har mamma laget pizza, so im out... "Not far away from børgen" Donna virker som ei artig dame hun. Åpnet ihvertfall ganske kult Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Ahaha, jeg dør! Dinside.no og Fox overgår seg selv i dumhet: http://www.dinside.no/814151/slik-avslorer...chatte-spraaket Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Sommertiden er her merker jeg Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) @Atsjonas: Donna utviklet seg faktisk til å bli en av mine favoritt karakterer. Følte meg veldig inkludert da de bare var et stykke uten for Bergen(liker å tro at det er på denne siden), selv om scenen er spilt inn i Vales. Men må inrømme at oversettelsen er latterlig Bad wolf bay = Dårlig ulv stranden. De kunne i hvert fall ha sagt slem, men da kunne de ikke ha brukt Dalek spøken. Liker foreresten uttalen: Darleg olv stranden. Edit: Hva holder folket på med siden det er så stille? Endret 23. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Martha Jones virker og litt elskbar. Blir begge to partnerne til the doctor? Nasa burde undersøke den månereisen, og kanskje ta noen ideer derrifra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Spiser grill, grill, grill og hører på die politzei, zei, zei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 nå fikk jeg lyst til å kjøpe røde converse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg er hos bestevenninnen min i Stavanger. ^_^ Og savner Zealuu. Jeg vil ha pose OG sekk. Hvorfor skal det være så vanskelig. :< Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Vel, du kan gå på en XXl butikk, kjøpe en berganssekk, og ta med en pose på veien ut. Bingo, pose og sekk Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er vel ingen som har en kur mot hikke? =D Ikke så lett å spille FPS med hikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå