Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

"Nei hva erdet jeg ser?! Publikum har forsvunnet helt uten videre!" :lol:

 

Edit: "Who're your gonna call?"

"Ghostsbusters!" :D

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det er så stille jeg heller, men det kan jo ha noe med at det er Lørdag og det er fint vær i store deler av landet. Selv skal jeg nå sette meg ned i Gears of War 2 og nyte røykgranat-frie kamper med 4vs4. Ahhh, it will be good. Dette skal jeg altså gjøre etter jeg har gravd frem noen sneiper fra lomma.

Lenke til kommentar

Da er det bare og begynne å grine.

 

Fantastisk sekvens: Planet Earth. This is where I was born, and this is where I died. The first nineteen years of my life, nothing happened. Nothing at all. Not ever. And then I met a man called "The Doctor". A man that could change his face. He took me away from home in his magical machine. He showed me the whole of time and space. I thought it would never end. That's what I though, but then came the Army of Ghosts. And came Torchwood and the war. That's when it all ended. This is a story of how I died.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Dårlig ulv stranden :love:

Husker helt ærlig ikke hva jeg følte da jeg så den første gangen, med unntak av at den var ganske følelsemessig ladet. men du har da en vidunderlig spesial foran deg, så du får kose deg med den. Nå har mamma laget pizza, so im out...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...