Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ikke for lolidude Skjul du skulle liksom ikke se... Skjul okey, nå er han borte Skjul ikke svar han.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) ikke for lolidude Skjul du skulle liksom ikke se... Skjul okey, nå er han borte Skjul ikke svar han.. :o I saw what you did there! http://www.teamdrunkottawa.com/funnay/imag...u-did-there.jpg Endret 22. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Aha.. Det har jeg ikke lagt merke til. Stilig. Sier god natt jeg. God natt Endret 22. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Betyr dette at du foretrekker Tennant over Eccleston? og har derfor funnet din doctor. Trodde en heroes fanboy slik som deg selv ville automatisk foretrukket Eccleston. God natt Jonas, og hei til deg Jan Harald. Endret 22. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noe nytt i forumverdenen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Ikke som jeg har fått med meg, eller hva er dine tanker rundt gamer sitt første forumtreff? Endret 22. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Betyr dette at du foretrekker Tennant over Eccleston? og har derfor funnet din doctor.Trodde en heroes fanboy slik som deg selv ville automatisk foretrukket Eccleston. God natt Jonas, og hei til deg Jan Harald. Japp. Jeg foretrekker Tennant ovenfor Eccleston. Er ikke helt sikker hvorfor, og det er heller ikke noe galt. Men jeg elsker humoren til Tennant, spesielt den episoder hvor de redder Madam Plombuo (?) og han kommer brasendes inn i rommet "full". Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Plombuo? @Ehtram Joda, har ikke sett så mye på det enda, men skal se på det når jeg kommer hjem. Men nå er det natt her og. Natta. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kan du ikke historie Jonas :o (Madame de Pompadour er det rette). Foretrekker forsåvidt Tennant selv, noe som sikkert kommer av all den energien ha oser med. Eccleston var flink og jeg har ikke noe imot han, men til tider var han litt (tør jeg si) emo. God natt Jan Harald Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Da hopper også jeg til sengs. Natta. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 God morgen alle sammen, God morgen far og mor! God morgen lillesøster, god morgen storebror. God morgen trær og blomster. god morgen fugler små. God morgen kjære lyse sol på himmelen høy å blå, hei å hå! God morgen alle forumtroll! Nå er det jobb tid snart! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 God morgen til alle. Nå tror jeg at jeg snart skal spille litt wow deretter må jeg klippe plenen hos naboen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er noen som har det ja Skal jobbe til sånn ca rundt 6 i dag. Med mindre det blir mye å gjøre! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Kan du ikke historie Jonas :o (Madame de Pompadour er det rette).Foretrekker forsåvidt Tennant selv, noe som sikkert kommer av all den energien ha oser med. Eccleston var flink og jeg har ikke noe imot han, men til tider var han litt (tør jeg si) emo. God natt Jan Harald WTF? Jan Harald får godnatt, men ikke William Den Store? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 God morgen til alle. Nå tror jeg at jeg snart skal spille litt wow deretter må jeg klippe plenen hos naboen Var det du om vekket meg? Gressklipping utenfor vinduet kombinert med støvsuging utenfor døra = En våken og gretten Larsegutt. <_< Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 EEEEEEEW! Ikke google bildesøk Rider Of Reason med safesearch av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå