Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla folkens hva skjer? /hva har skjedd i dag?

 

Er tilbake fra har vært en litt hektisk dag nå, og angrer egentlig litt på at jeg installerte windows 7 om igjen nå (fra beta til RC), siden det er så kjedelig å installere alle programmene. :lol:

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da var jeg ferdig med dagens, og forhåpentlig hvis resten av ukas, plikter. Blir deilig med spilling igjen, og nå er det mange som spiller BC. Da er jeg glad.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva lolidude har spilt men jeg så han opptil flere ganger i TF2... Its a spy!!!!!

Jeg klarte og sikte på meg selv og få opp navnet mitt, er det normalt? :lol: Glitch: Skyt med hagle, bak bomben, så setter greien som er igjenn etter skuddet seg fast.

 

Tipper vel de fleste der spiller som spy nå, grunnet den oppdateringa.

Jeg er sniper, grunnet den oppdateringen.

Lenke til kommentar

Spy har siden februar fått muligheten til å se alle fienders identiteter og helse. Og fiendens spy får navn etter hvilken klasse han velger å disguise som, og hvis ingen på det andre laget bruker den klassen får han et random navn.

 

Selv har jeg møtt meg selv 3 ganger på 1 minutt.

 

Ja og hvis noen lurer så har jeg begynt på en ny ÆØÅ-video! Men for å ikke gjøre tf 2 med en gang har jeg nå begynt med Left 4 Dead. Har jobbet mye med "Sørviving. You are doing it wrång", har fortsatt ikke fått et opptak jeg er fornøyd med.

 

Og drukket mye øl.

 

Skamløs selfdigging shall ensue:

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe, jepp.

 

Kan du ikke gå igjennom en venn er det også en spy. Og kan du skade (sette fyr på funker best) en vennlig er det også en spy.

Se også etter plutselige konturer i verdenen, en Spy blir så vidt det er synlig når han tar skade, selv som usynlig.

 

(usikker på hvordan dette funker med de nye klokkene)

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...