Nøtte Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da har jeg og lolidude kost oss med en runde TF2 og han har kommet fram til at jeg ler like mye her som i virkeligheten... Snordige saker det der (hehehe) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Bare klager du, Laland. :rolleyes: Jeg spiller Wolfenstein 3D på telefonen. Nostalgi i sin sanne form! Nostalgiorgasme I tell you. Nostalgiorgasme! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Da har jeg og nøtte spillt Team Fucking Fortress 2 til datamaskinen min overopphetet seg Edit: DAAAAAAAAAAMNIT, Spillte det hele dagen til jeg og nøtte spillte TF2. Endret 22. mai 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nøtte har spilt TF 2 med lolidude og lolidude har spilt BF: H med Nøtte? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ehhhmm når spilte vi BF:H sa du? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dere spilte ikke med hverandre i det hele tatt, altså? Ja ja, det viktigste er vel at dere begge tror det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Halla folkens hva skjer? /hva har skjedd i dag? Er tilbake fra har vært en litt hektisk dag nå, og angrer egentlig litt på at jeg installerte windows 7 om igjen nå (fra beta til RC), siden det er så kjedelig å installere alle programmene. Endret 22. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vet ikke hva lolidude har spilt men jeg så han opptil flere ganger i TF2... Its a spy!!!!! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Dere spilte ikke med hverandre i det hele tatt, altså? Ja ja, det viktigste er vel at dere begge tror det. Haha, jeg ser det for meg Driver og snakker til en totalt fremmed som vi tror er den andre. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tipper vel de fleste der spiller som spy nå, grunnet den oppdateringa. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Da var jeg ferdig med dagens, og forhåpentlig hvis resten av ukas, plikter. Blir deilig med spilling igjen, og nå er det mange som spiller BC. Da er jeg glad. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Joda men sannsynligheten for at dem heter Lolidude Når han spiller et annet spill er jo relativt liten... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Vet ikke hva lolidude har spilt men jeg så han opptil flere ganger i TF2... Its a spy!!!!! Jeg klarte og sikte på meg selv og få opp navnet mitt, er det normalt? Glitch: Skyt med hagle, bak bomben, så setter greien som er igjenn etter skuddet seg fast. Tipper vel de fleste der spiller som spy nå, grunnet den oppdateringa. Jeg er sniper, grunnet den oppdateringen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Spy har siden februar fått muligheten til å se alle fienders identiteter og helse. Og fiendens spy får navn etter hvilken klasse han velger å disguise som, og hvis ingen på det andre laget bruker den klassen får han et random navn. Selv har jeg møtt meg selv 3 ganger på 1 minutt. Ja og hvis noen lurer så har jeg begynt på en ny ÆØÅ-video! Men for å ikke gjøre tf 2 med en gang har jeg nå begynt med Left 4 Dead. Har jobbet mye med "Sørviving. You are doing it wrång", har fortsatt ikke fått et opptak jeg er fornøyd med. Og drukket mye øl. Skamløs selfdigging shall ensue: Endret 22. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ah, så han sniperen som var meg, var en spy? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har de kommet ut allerede? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hehe, jepp. Kan du ikke gå igjennom en venn er det også en spy. Og kan du skade (sette fyr på funker best) en vennlig er det også en spy. Se også etter plutselige konturer i verdenen, en Spy blir så vidt det er synlig når han tar skade, selv som usynlig. (usikker på hvordan dette funker med de nye klokkene) Endret 22. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kjøpte Orange Box til 360 i dag. Og jeg har en konklusjon: Tf2 er en spillperle uten like! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva er de klokke greiene? Hvordan låser jeg opp de nye våpnene? (Har bare Pee jar og Boink) Noen som blir med på en runde? Kjøpte Orange Box til 360 i dag. Og jeg har en konklusjon: Tf2 er en spillperle uten like! Kjøp det til PC, så kan vi spille sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå